Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dvd MP412U+ekran TFT LCD Color TV

09 Lut 2012 23:16 2440 5
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich,

jako że jestem laikiem w sprawach związanych z elektronika mam nadzieje, że któryś z użytkowników będzie mi w stanie pomóc z pewnej kwestii. Mianowicie jakiś czas temu zakupiłem dwa urządzenia 7 calowy ekran LCD i DVD samochodowe

Dvd MP412U+ekran TFT LCD Color TV.

Problemy zaczęły się gdy próbowałem to podłączyć ten sprzęt w moim aucie. Dwa urządzenia, a jedna kostka iso z napieciem i co z dżwiękiem? jak to podłączyć do głośników samochodowych? Ten gąszcz kabli mnie troszkę przeraża a wyglada to mniej wiecej tak:

Ekran: Dvd MP412U+ekran TFT LCD Color TV

Przewody od zasilania i itd:
    Czerwony przewód- accumulator of 12V
    czarny- grounding
    żółty- ACC switch
    zielony- Backing-up controle wire

kostka -port antenowy
    przewody RCA:- biały- vide frequency V2
    czerwony- audio input
    zółty- video frequency V1

DVD: Dvd MP412U+ekran TFT LCD Color TV

Przewody od zasilania i itd:

Czerwony przewód- +12V Accessory
    czarny- ground
    żółty- +12V Constant
    niebieski- Remonte Turn on+12V (50mA Max.)

przewody RCA:
    czerwony: Right audio output
    biały: Left audio output
    zółty: video output
    pomarańczowy: Coaxial output
    czarny: remonte Sensor Input mini plug

tak to mniej więcej wygląda: pierwsza moja myśl na rozwiązanie problemu zasilania, była taka żeby połączyć razem przewody zasilania z dwóch urządzeń czyli ( czerwony z czerwonym, zółty z zółtym i uziemienie z uziemieniem) a następnie zlączyć to z kostką ISO Dvd MP412U+ekran TFT LCD Color TV i podpiąc do kostki w aucie. mam niestety pewne obawy co takiego typu rozwiązania. Czy aby nie lepiej byłoby pociągnać drugie zródło zasilania z akumulatora? jakby nie patrzec to dośc problemantyczne.