Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ecu bosch motronic, pamięć eprom

piotrek1994 10 Feb 2012 18:23 7236 16
Altium Designer Computer Controls
    piotrek1994
    Level 14  
    Witam

Mam sterownik Bosch Motronic najprawdopodobniej od poloneza 1.4 chciałbym odczytać zawartość pamięci eprom jest to pamieć:

TMS-15JT

jakiego programatora trzeba by było użyć, jaki program itp. Z tego typu układami miałem mało co do czynienia, gdyż jestem początkujący w tej dziedzinie elektroniki, jeżeli ktoś by mógł "naświetlić" mi trochę sprawę byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam Piotrek
  • Altium Designer Computer Controls
  • Altium Designer Computer Controls
  • Helpful post
    stopi
    Level 28  
    Quote:
    TMS-15JT

Skąd wziąłeś takie oznaczenie? :) Nie ma takich układów. Pamięci z reguły mają zupełnie inne oznaczenia, takie jak sugeruje kolega wyżej. Może tam jakaś nalepka była na kości..? Podaj pełne dane kości odczytane bezpośrednio z nadruku na niej. Może odczytujesz nie tę kość...?
  • Helpful post
    adamo
    Level 21  
    Witam ale tam jest motorolka jak sie nie myle dawno temu robiłem
    Pzdr
    piotrek1994
    Level 14  
    Zrobiłem zdjęcia układu

Ecu bosch motronic, pamięć eprom Ecu bosch motronic, pamięć eprom

Na naklejce są następujące cyfry:

1 037 357 454
  • Helpful post
    grzesiekw12
    Level 21  
    Panie kolego weź tego EPROM-a odwróć do góry nogami i zobacz nadruk. Często jest tak że pod spodem jest również oznaczenie pamięci. A jak nie to włóż w programator i próbuj odczytać jako 27C512, bo to chyba taka będzie pamięć.

Z poldolota rakiety nie zrobisz :)
  • Helpful post
    ociz
    Moderator of Cars
    stopi wrote:
    Skąd wziąłeś takie oznaczenie? Nie ma takich układów.

W samochodowych sterownikach nigdy nie są podane prawdziwe oznaczenia takich układów.
    piotrek1994
    Level 14