Witam szanownych kolegów.
Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu.
Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod te przewody centralką ( model URZ0216 http://www.semix.net.pl/pobieralnia/pdf%20i%20txt/Zamek%20centralny%20URZ0216.pdf )kabelkami niebieskim i zielonym jako otw/zamk (zastosowałem na wszelki wypadek diodę prostowniczą- prąd płynie tylko w jedną stronę). Centralka podpięta pod fabr. zamek centralny punto ( JEDEN przewód wychodzący z przycisku - sterowanie masą ). Wszystko ładnie działa z pilota....ale tylko z pilota. Ręcznie już nie pozwala włączyć CZ lub otw. /zamk bagażnika. Odciąłem centralkę - przyciski na konsoli działają. Przylutowałem ponownie - nie działa . Zwarcia nie powinno robić bo zastosowałem diody.
Macie koledzy jakiś pomysł jak to ugryźć ? Proszę o wskazówki.
Dodano po 10 [minuty]:
PS. i jeszcze jedna sprawa... Czy można podłączyć jakoś przekaźnik( do sygnalizacji światłami wł/wyłączony CZ sterowany sygnałem masy,tak żeby na wyjściu była masa ( podłączenie na światła awaryjne/kierunkowskazy ) i tak aby 3 raz mignęło ? z dwoma mignięciami nie ma problemu- centralka puszcza impuls i miga 2 razy- włącza i wyłącza masę. Z trzema impulsami jest problem bo 3 razy "pyka" - załącza masę, wyłącza masę i za trzecim razem znów włącza masę- światła awaryjne już non stop mrugają - wszystko odbywa się na jednym przewodzie od przycisku z konsoli.
model przekaźnika- http://www.sklep.lechpol.pl/shop_towar_view.php?SET_IDTOW=4153
Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu.
Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod te przewody centralką ( model URZ0216 http://www.semix.net.pl/pobieralnia/pdf%20i%20txt/Zamek%20centralny%20URZ0216.pdf )kabelkami niebieskim i zielonym jako otw/zamk (zastosowałem na wszelki wypadek diodę prostowniczą- prąd płynie tylko w jedną stronę). Centralka podpięta pod fabr. zamek centralny punto ( JEDEN przewód wychodzący z przycisku - sterowanie masą ). Wszystko ładnie działa z pilota....ale tylko z pilota. Ręcznie już nie pozwala włączyć CZ lub otw. /zamk bagażnika. Odciąłem centralkę - przyciski na konsoli działają. Przylutowałem ponownie - nie działa . Zwarcia nie powinno robić bo zastosowałem diody.
Macie koledzy jakiś pomysł jak to ugryźć ? Proszę o wskazówki.
Dodano po 10 [minuty]:
PS. i jeszcze jedna sprawa... Czy można podłączyć jakoś przekaźnik( do sygnalizacji światłami wł/wyłączony CZ sterowany sygnałem masy,tak żeby na wyjściu była masa ( podłączenie na światła awaryjne/kierunkowskazy ) i tak aby 3 raz mignęło ? z dwoma mignięciami nie ma problemu- centralka puszcza impuls i miga 2 razy- włącza i wyłącza masę. Z trzema impulsami jest problem bo 3 razy "pyka" - załącza masę, wyłącza masę i za trzecim razem znów włącza masę- światła awaryjne już non stop mrugają - wszystko odbywa się na jednym przewodzie od przycisku z konsoli.
model przekaźnika- http://www.sklep.lechpol.pl/shop_towar_view.php?SET_IDTOW=4153