Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zimne grzejniki w wynajetym mieszkaniu

funumann 12 Lut 2012 22:57 2411 8
  • #1 12 Lut 2012 22:57
    funumann
    Poziom 7  

Witam, od września mieszkam w kawalerce gdzie są dwa grzejniki w pokoju oraz jeden w łazience. Wszystkie to C.O.

Sprawa wygląda tak, że rury doprowadzające są bardzo gorące, zaś grzejnik w łazience kompletnie zimny, drugi grzejnik w pokoju również całkowicie zimny, natomiast trzeci kaloryfer w pokoju jest ciepły tylko na górze.

Mieszkam w bloku na 10 piętrze, wydaje mi się że w październiku kiedy wyjeżdzałem na weekend do domu (jestem studentem) była wywieszona na pietrze informacja o odpowietrzaniu grzejników (bodajże było trzeba ustawić na regulatorze coś..) i oczywiście tego nie zrobiłem...

Teraz sprawa wygląda tak że w mieszkaniu jest istna Norwegia. Marznę jak cholera, i nie wiem co robić - ogrzewanie mam w czynszu więc chętnie bym przygrzał troszkę...
    Dodam że nie znam się na systemach grzewczych ani trochę.

0 8
  • #2 12 Lut 2012 23:09
    zybie
    Poziom 30  

Może wystarczy rozkręcić grzejniki i ustawić na 5

0
  • #3 12 Lut 2012 23:15
    funumann
    Poziom 7  

Co masz na mysli mówiąc rozkręcic? : ]
    Jeden grzejnik ma skalę 1-5
    Dwa pozostałe mają 1-7 z tym że te trzy ostatnie to jakieś dziwne znaczki ;]

0
  • #4 12 Lut 2012 23:18
    mirrzo

Moderator na urlopie...

Może należy odpowietrzyć.

0
  • #5 12 Lut 2012 23:19
    zybie
    Poziom 30  

Odkręć pokrętła w lewo do końca

0
  • #6 12 Lut 2012 23:27
    funumann
    Poziom 7  

Kaloryfery są nastawione od... zawsze na maxa [czyt w lewo]

0
  • #7 12 Lut 2012 23:32
    zybie
    Poziom 30  

Trudno poradzić coś na odległość spróbuj zakręcić i odkręcić ich parę razy może są zablokowane

0
  • #8 13 Lut 2012 00:13
    deg
    Poziom 15  

Jak pisał mirrzo - niemal na pewno trzeba odpowietrzyć grzejniki.