Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bramka VoIP ZYXEL P-2302R-P1C konfiguracja co i jak??

13 Lut 2012 17:18 3266 6
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich. Kupiłem na allegro w/w bramkę voip, niestety okazało się że jest to urządzenie które zostało kupione w pakiecie z NETII. Niestety nie potrafię się na to ustrojstwo zalogować, probowalem wszystkiego ale nic nie działa. W instrukcji obsługi producenta podano że logujemy się wpisując w przeglądarkę adres 192.168.1.1, ustawiłem karte lan na tą pulę i nic :( przeszukałem internet i też nic nie znalazłem. Na telefonie podłączonym do urządzenia wybierałem **** i podawało mi adres IP podany przez router do bramki, jednak nie o ten adres mi chodzi, bramka na wyjściu ma inny adres i przez ten trzeba sie logować. Kombinowałem na wszystkie sposoby, na routerze zmieniałem pule IP i nic. Według mnie Netia ma inne ustawienia których niestety nie mam a sami nie chcą podać (chamstwo). Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie w czym rzecz i jak rozwiązać mój problem?? (probowałem logowania z podłączonym WANEM do bramki i odłączonym) Witki mi juz opadają. Jeśli ktoś się zna to prosze o kontakt na gg: 23041220 z góry dzięx
  • Poziom 31  
    Co znaczy nic?
    Nie widzisz interfejsu do zalogowania w przegladarce?
    Może ustawiona jest inna pula podsieci na dhcp. Odepnij od routera, podłącz tylko komp---zyxel a karte kompa ustaw na dhcp, może coś otrzyma.

    Albo wciśnij reset i bedą ustawienia fabryczne, tak pisze w instrukcji.
  • Poziom 9  
    Tak też już robiłem i nic :/ bramka podłączona tylko do komputera nie nadaje adresu IP i właśnie w tym jest problem.. Obawiam się że Netia w jakiś sposób się zabezpieczyła i tylko oni wiedzą pod jakim adresem widnieje bramka.
  • Poziom 12  
    Być może w bramce jest domyślnie wyłączony serwer dhcp.
    Podłącz bramkę bezpośrednio do komputera. Ustaw na sztywno adres np. 192.168.0.5. Ściągnij sobie programik Netscan i włącz skanowanie. Jak nic nie znajdzie to zmień adres karty sieciowej w kompie na 192.168.1.5 i znów włącz skanowanie. I tak dalej aż coś znajdzie. Bramka musi mieć jakiś adres :)
    Po włączaniu bramki odczekaj ze 2 minuty bo być może robisz coś za szybko zanim bramka się uruchomi.
  • Poziom 1  
    Też właśnie stałem się posiadaczem tego urządzenia i mam z nim podobny problem. Na porcie Ethernet nie przydziela mi IP a na porcie WAN mam interfejs na porcie 8080 tak jak słusznie zauważył przedmówca. Ale nie wiem jak się zalogować. Proszą mnie o podanie nazwy użytkownika, czego nie ma w żadnej instrukcji. Na infolinii zyxel powiedzieli, że admin/1234 powinno zadziałać. Resetowałem to urządzenie z 10 razy. Ktoś wie jak się na nie dostać? :) Mam jeszcze 6 dni za zwrócenie go do sklepu.
  • Poziom 9  
    a więc drodzy koledzy po moich wielkich zmaganiach znalazłem odpowiedz na Wasze pytanie jak również i moje

    1 podłączyć bramkę po resecie do routera który rozsyła DHCP
    2 podłączyć aparat telefoniczny do bramki
    3 wybrać na telefonie **** (cztery gwiazdki)
    4 odsłuchać numer IP
    5 w przeglądarce wpisać i to jest najważniejsze " https:// "
    i to wszystko
    P.S
    ja mam branda neti i jeśli ktoś zna login i hasło do bramki to błagam podrzućcie