Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

dci kontrolki świec żarowych,stop i stop silnik

martell34 14 Lut 2012 22:46 5949 5
  • #1 14 Lut 2012 22:46
    martell34
    Poziom 2  

    Witam Wszystkich.
    Potrzebuję pomocy. Jestem mniej szczęśliwym posiadaczem Renaulta Kangoo z 2005 roku,silnik 1,5 dci 48 kw,dodam na wstępie że to drugi już w tym autku. na nowym kupionym z 60 tysięcznym przebiegiem zrobiłem 13 tys km. jakieś 2 tyg temu zaczęły mi się zapalać kontrolki świec żarowych,stopu i stop silnik podczas jazdy,tak przy 110 km/h,motor nie słabł ale dalej jechał pełną mocą,kontrolki gasły jak ujmowałem gaz. W czasie ostatnich dni w skutek mrozów gorzej zapalał,dusił się rano i słabł za nim się rozgrzał,to tłumaczyłem mrozami,jakie mieliśmy w kraju w ostatnich tyg.dodać muszę że silnik ciągle był zachlapany olejem napędowym. Teraz najgorsze znajomy mechanik podłączył go do Cdifa,który wykrył błędy na 2 wtryskach,po założeniu nowych,tzn tych które miał,poprawiła się praca silnika,nie ma błędów...ale przejechałem 50 km,a auto spaliło 16 l oleju!!!Silnik aż cieknie z wychlapanego ojeju napędowego.. Czy ktoś może słyszał o czymś podobnym?? Jak sobie z tym poradzić? z góry dziękuję za pomoc!

    0 5
  • #2 14 Lut 2012 22:49
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Czy to takie trudne zlokalizować wyciek ropki?

    0
  • #3 14 Lut 2012 22:53
    martell34
    Poziom 2  

    dość spory kłopot,gdy silniczek jest cały zachlapany od góry,a przy otwartej klapie,na wolnych i szybkich obrotach nic nie widać,nadmiary na swoim miejscu,ale nadmiarem nie ucieknie 16L raczej..

    0
  • #4 14 Lut 2012 22:55
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ech.....

    No nikt za Ciebie tu nie poszuka.....

    Często przecierają się przewody między filtrem paliwa a pompą.

    0
  • #5 14 Lut 2012 23:02
    martell34
    Poziom 2  

    No ja to rozumiem...
    ale jak to się ma do świecenia kontrolek świec żarowych,stopu i stopu silnik..przy 110 km/h wcześniej,a po wymianie 2 wtrysków to już nawet 80km i...choinka!!

    1
  • #6 14 Lut 2012 23:09
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Bo na przykład sterownik chce zrobić ciśnienie 1000 bar a może tylko 600 dlatego że ropy brak która ucieka nie wiadomo skąd, i takie tam jeszcze.

    A ja Ciebie zapytam co możesz sam zrobić?

    16 litrów ropy w kanał a Ty wycieków nie potrafisz znaleźć bo pływa wszystko, jak pływa to wysuszyć trzeba! A gdzie tu mowa o poważniejszych naprawach..... :(

    Mechanika też zmienić musisz, wtryski wymienił a ropa się leje.....

    0