Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Twingo, cobra 0144 rozbrojenie alarmu

15 Feb 2012 00:47 2335 8
  • Level 8  
    Witam, wiem ze pewnie ten temat był poruszany na forum, lecz tak naprawde nie znalazłem zadnej dobrej podpowiedzi do rozwiazania problemu. Po naładowaniu akumulatora w moim starym twingo nie potrafie rozbroic zamka, alarmu, co wiaze sie z niemozliwoscia wyłaczenia imobilaizera i odpaleniem samochodu. Czerwona dioda na stacyjce cały czas miga. Piloty nie dzialaja. Nie wiem co jest zle wiec dlatego pytam. Jestem całkowicie zielony wiec prosze o łopatologiczne przedstawienie rozwiazania.
  • Level 8  
    Najpierw należy rozbroić alarm. Jeśli tego nie zrobisz, to go niczego nie nauczysz. Rozbroić go można na stole przez odpowiednie kombinacje na wejściach czytających sygnały z zamka centralnego.

Co znaczy na stole? Mam 18 lat to auto kupiłem za zaoszczedzone pieniadze. Jak juz powiedziałem jestem zielony. Tam dalej pisze ze w pilocie sa dwa przyciski. U mnie w pilocie przy kluczu mam tylko jeden od alarmu. Mam tylko dwa klucze czy o te piloty chodzi? Mam nadzieje ze problem jest do rozwiazania. Bo auto stoi 20 km od mojego domu a nie chce płacic za holownik.

• Moderator of Vehicle Security
    ambru12 wrote:
    Jak juz powiedziałem jestem zielony.

Skoro poprzedni właściciel nie podał PinKodu do alarmu, to nie poradzisz sobie z normalnym, awaryjnym rozbrajaniem alarmu.
    Pozostaje tylko mobilny serwis alarmów lub holowanie do warsztatu.
    Jeżeli nie posiadasz podstawowej wiedzy na temat elektroniki, to nie poradzisz sobie ze znalezieniem centralki w aucie i uruchomieniem auta.
  • Level 8  
    znalazłem centralkę, pinkod sie wpisuje do radia prawda?
    I po wpisaniu kodu do radia powinienem wyłaczyc imobilaizer.