Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hp 110plus + Jetdirect 620n + Windows 7 64 bit

mateusz_m 15 Lut 2012 13:57 1491 7
  • #1 15 Lut 2012 13:57
    mateusz_m
    Poziom 7  

Witam,
    jestem dosc nowy jezeli chodzi o temat ploterow drukarek itp.
    Mam nastepujacy problem:
    Chciałem podłaczyc ploter HP 110 plus do malej sieci w biurze(jeden router) przez jetdirect 620n. Wiec polaczylem kablem sieciowym ploter i router. Nastepnie sciagnalem sterowniki do hp 100plus. Instalator bez problemow znalazl drukarke, instalcja zakonczyla sie powodzeniem itp. Niestety podczas proby wudruku, dokladnie w momencie nasisniecia przycisku drukuj wystepuje bluescreen.

Jak mowilem jestem w tym temacie zielony dlatego prosze o porade jak skonfigurowac ten zestaw zeby poprawnie dzialal.

Sprawdzony na dwoch komputerach z Windows 7 64 bit. Na obu to samo.

0 7
  • #2 15 Lut 2012 14:02
    pix07
    Poziom 12  

Jeżeli chodzi o instalacje to robisz wszystko ok. Jest to raczej problem sterowników, na innych komputerach z innym systemem w sieci jest to samo? a przez USB drukuje?.

0
  • #3 15 Lut 2012 14:10
    mateusz_m
    Poziom 7  

Przez USB nie ma problemu. Czy jest taka opcja ze nie ma mozliwosc zgrania tego sprzetu razem ze soba? Sterowniki do drukarki sa dokladnie na ten system. Wydrukowalem strone konfiguracyjna drukarki. "hp jetdirect configuration status: I/O card ready" "TCP/IP status: ready" widze ze router przydzielil adres ip, maska i brama tez ok.

0
  • #4 15 Lut 2012 14:22
    pix07
    Poziom 12  

Hmm a może to ruter coś miesza? nie mam innego pomysłu na ten problem

0
  • #5 15 Lut 2012 14:31
    mateusz_m
    Poziom 7  

w opcjach drukowana wyłączyłem opcje SpoolSmart. Nie ma bluescreena, niestety nadal nie moge zmusic ja do drukowania. Widze ze dokument jest w kolejce do druku po czym po pewnym czasie wyskakuje blad i dalej nie chce drukowac.

0