Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault laguna 1.6 16v 2002 czujnik ciśnienia paliwa

15 Lut 2012 15:18 11720 15
  • Poziom 8  
    Renault Laguna 1.6 16v 2002 czujnik ciśnienia paliwa.
    Witam mam pytanko :?: Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa w Lagunie 1.6 16v z 2002.Na pewno nie ma go na listwie wtryskowej.Może już ktoś zna tą lokalizację :| Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 43  
    Nie ma czegoś takiego w tym aucie, regulator ciśnienia owszem
  • Poziom 29  
    milejow napisał:
    Nie ma czegoś takiego w tym aucie, regulator ciśnienia owszem
    I tu kolega ma rację , tylko nie wiem skąd autor ma pomysł na takie pytanie, może nas oświeci
  • Poziom 8  
    Zgadza się fachowa nazwa to regulator ciśnienia paliwa.Przepraszam za swoją nie fachową nazwę ale nie jestem mechanikiem.To jak to jest występuje coś takiego i gdzie jest umieszczone to ustrojstwo???? :D
  • Poziom 43  
    Na korpusie pompy, wewnątrz zbiornika
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 43  
    No ale w zbiorniku, nie??? Pisząc korpus pompy, miałem na myśli plastikową obudowę, nie metalową pompy
  • Poziom 29  
    Panowie , dalej nie mamy odpowiedzi na pytanie, o co chodzi w tym aucie, ( czujnik ciśnienia czy regulator i poco te pytanie) podstawowa rzecz, co się dzieje z autem i dlaczego pytanie o czujnik ciśnienia, to nie ma sensu bez konkretnego pytania( o co chodzi)

Dodano po 13 [minuty]:

Czytam i czytam i nic, ten typ na zawór upustowy na pompie paliwa ,więc nie ma regulatora tylko upust, więc o co chodzi
  • Poziom 43  
    Czy zawór upustowy czy regulator ciśnienia-jeden h...j, ma puścić ciśnienie na listwę w okolicy 2barów a co więcej to z powrotem do baku.
    A wygląda tak:
    renault laguna 1.6 16v 2002 czujnik ciśnienia paliwa
  • Poziom 29  
    milejow napisał:
    ciśnienie na listwę w okolicy 2barów