Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

renault laguna 1.6 16v 2002 czujnik ci¶nienia paliwa

micrem 15 Feb 2012 15:18 14378 15
    micrem
    Level 9  
    Renault Laguna 1.6 16v 2002 czujnik ci¶nienia paliwa.
    Witam mam pytanko :?: Gdzie znajduje się czujnik ci¶nienia paliwa w Lagunie 1.6 16v z 2002.Na pewno nie ma go na listwie wtryskowej.Może już kto¶ zna t± lokalizację :| Pozdrawiam
    User removed account
    User removed account  
    milejow
    Level 43  
    Nie ma czego¶ takiego w tym aucie, regulator ci¶nienia owszem
    panam
    Level 29  
    milejow wrote:
    Nie ma czego¶ takiego w tym aucie, regulator ci¶nienia owszem
    I tu kolega ma rację , tylko nie wiem sk±d autor ma pomysł na takie pytanie, może nas o¶wieci
    micrem
    Level 9  
    Zgadza się fachowa nazwa to regulator ci¶nienia paliwa.Przepraszam za swoj± nie fachow± nazwę ale nie jestem mechanikiem.To jak to jest występuje co¶ takiego i gdzie jest umieszczone to ustrojstwo???? :D
    milejow
    Level 43  
    Na korpusie pompy, wewn±trz zbiornika
    User removed account
    User removed account  
    milejow
    Level 43  
    No ale w zbiorniku, nie??? Pisz±c korpus pompy, miałem na my¶li plastikow± obudowę, nie metalow± pompy
    panam
    Level 29  
    Panowie , dalej nie mamy odpowiedzi na pytanie, o co chodzi w tym aucie, ( czujnik ci¶nienia czy regulator i poco te pytanie) podstawowa rzecz, co się dzieje z autem i dlaczego pytanie o czujnik ci¶nienia, to nie ma sensu bez konkretnego pytania( o co chodzi)

Dodano po 13 [minuty]:

Czytam i czytam i nic, ten typ na zawór upustowy na pompie paliwa ,więc nie ma regulatora tylko upust, więc o co chodzi
    milejow
    Level 43  
    Czy zawór upustowy czy regulator ci¶nienia-jeden h...j, ma pu¶cić ci¶nienie na listwę w okolicy 2barów a co więcej to z powrotem do baku.
    A wygl±da tak: