Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 Licznik. Jak można wyjąć licznik?

26 Gru 2004 21:33 7710 16
  • Poziom 10  
    Witam !!!

    Mam pytanie jak wyjac licznik w audi 80 rok 1989 b3 chce zmienis sobie w nim podswietlenia na niebieske ale nie mam pojecia jak bo wyjac zeby cos przypadkiem nie uszkodzic za pomoc dziekuje !!!
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 17  
    Witam - kolega wyjmował licznik i rozebrał na cząści(problem z szybkościomierzem) i potem go złożył ale nic nie wspominał o problemach z licznikiem wiec mysle jak to bedziesz robił delikatnie to wszystko pujdzie ok. tylko nie jestem pewien ale czy audi nie ma koloru za pomocą pryzmatu?.
  • Poziom 10  
    Jak rozbiore to sie przekonam jakiego radzaju jest podswietlenie mam nadzije ze nie bedzie to trodno przerobic .
  • Poziom 21  
    Witam, na początek trzeba odkręcić całe koło kierownicy, bo inaczej nie dobierzesz się do licznika a następnie zdjąć osłonę kolumny kierowniczej i odkęcić wszystkie wkręty-powinien wyjść.
  • Poziom 11  
    Ja rozkręcałem zegary w audi 80 i wcale nie musiałem odkręcać kierownicy. A co do zegarów to nie radze ściągać wskazówek w tych zegarach bo bardzo łatwo jest uszkodzić te zegary
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 21  
    Ale w której 80 -tce
  • Poziom 29  
    W 80 z 1989r. (i w późniejszych) odkręcasz osłonę przełacznika świateł i wycieraczek) - dwa wkręty od dołu. Następnie masz na wierzchu dwa wkręty trzymające na dole tablicę wskaźników - po ich wykręceniu możesz ją wyjąć. Musisz tylko odpiąć chyba 2 czy 3 złacza z tyłu.
  • Poziom 10  
    Dokładnie są tylko dwa złącza (przeważnie: po lewej-zółte i po prawej-niebieskie), należy uważać z wypinaniem kostki będącej po prawej stronie, łatwo uszkadza się płytka drukowana, ja mam tak w swoim aucie, ktoś ułamał płytkę i musiałem "na krótko" łączyć przewodami

    Mowa o Audi 80 B3 1989r.
  • Poziom 15  
    cwiara napisał:
    Ja rozkręcałem zegary w audi 80 i wcale nie musiałem odkręcać kierownicy. A co do zegarów to nie radze ściągać wskazówek w tych zegarach bo bardzo łatwo jest uszkodzić te zegary


    Nie no bez przesady, wystarczy nie rwać ich do góry np. śrubokrętem a normalnie na zasadzie wykręcania i pójda bez problemu :)
  • Poziom 11  
    A ja mam głupi problem, wypieła mi sie linka od strony silnika i niemam pojecia gdzie go z powrotem podłaczyć .. szukałem i nic nieam nigdzie do linki wejscia, audi 80 z 1980r...
  • Poziom 29  
    Szukaj nie na silniku a tylko na skrzyni biegów.
    O ile pamietam to z lewej strony w okolicy miedzy dźwignią sprzęgła a przegubem półosi (ostatnio na coś takiego patrzyłem ponad 3.5 roku temu).
  • Poziom 2  
    witam mam problem z licznikiem w audi 80 b4 poj.2.0 91rok nie dziala licznik km i nie nalicza km

    -czujnik sprawdzony (dziala)
    -licznik(jak wyzej)
    -przewody tez
    przekladalem to wszystko do drugiej audi i wszystko smigalo

    pomozcie co to moze byc

    elektryk mowil ze to cos w skrzyni biegow ...
    co to moze byc i czy da sie to wymienic???
  • Poziom 29  
    ... może być uszkodzony napęd samego czujnika i wówczas diagnoza mechanika bedzie prawidłowa.
  • Poziom 2  
    czy da sie to wymienic bez kupowania calej skrzyni???i czy jest to wogole mozliwe???
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Da się wymienić, tylko kwestia czy ślimak, czy sam czujnik.
  • Poziom 2  
    czujnik jest sprawny przeciez pisze....a z tego co wiem to w b4 nie ma slimaka....moze sie myle ale wasze posty mi nic nie mowia

    moze mi ktos napisac krotko zwiezle i na temat
  • Poziom 1  
    WITAM MAM PROBLEM Z LICZNIKIEM AUDI 80 B4 TD ZAŁOŻYŁEM OD BENZYNY
    B3 NIE DZIAŁA TEMPERATURA , PRĘDKOŚCIOMIERZ DZIAŁA ODWROTNIE ,PALI BEZPIECZNIK ZASILANIA ZEGARÓW A JAK ZŁOŻE MOCNIEJSZY NIE PALI
    JAK KTOŚ WIE PROSZĘ O NAPISANIE .