Witam
Posiadam honde civic, v-gen 1.3 16v(d13b2) 1995 rok.
Podczas jazdy zaczęła mi świecić kontrolka poziomu oleju. zatrzymałem auto. Kiedyś miałem podobny problem ale wina była czujnika(stykały się kable). Zresetowałem komputer(pomogło), jechałem dalej po przejechaniu ponad 10 km dalej się zapaliła a że niemiałem gdzie zjechać (droga szybkiego ruchu) jechałem tak z kilometr i tuz przed zatrzymaniem silnik zgasł. Przy próbie odpalenia auto nawet nie zakręciło tzn. tak jak by wał zablokowało. Po ostygnięciu silnika sprawdziłem poziom oleju, okazało się że jest przekroczony poziom max. Czy to wysokie Ciśnienie doprowadziło do awarii? Jak tak to jakiej? Z powodu wysokiego ciśnienia powinno uszczelkę wyssać, a wcześniej nie było żadnych objawów typu, odgłosu panewek.
Posiadam honde civic, v-gen 1.3 16v(d13b2) 1995 rok.
Podczas jazdy zaczęła mi świecić kontrolka poziomu oleju. zatrzymałem auto. Kiedyś miałem podobny problem ale wina była czujnika(stykały się kable). Zresetowałem komputer(pomogło), jechałem dalej po przejechaniu ponad 10 km dalej się zapaliła a że niemiałem gdzie zjechać (droga szybkiego ruchu) jechałem tak z kilometr i tuz przed zatrzymaniem silnik zgasł. Przy próbie odpalenia auto nawet nie zakręciło tzn. tak jak by wał zablokowało. Po ostygnięciu silnika sprawdziłem poziom oleju, okazało się że jest przekroczony poziom max. Czy to wysokie Ciśnienie doprowadziło do awarii? Jak tak to jakiej? Z powodu wysokiego ciśnienia powinno uszczelkę wyssać, a wcześniej nie było żadnych objawów typu, odgłosu panewek.