Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Agregat Barracuda 2800- warto kupić?

16 Lut 2012 20:00 16833 6
  • Poziom 8  
    Witam.
    Zamierzam kupić agregat prądotwórczy Barracuda 2800 oczywiście ze względu na stosunkowo niewielki koszt w stosunku do firmowej Hondy.
    Minus tego agregatu jest taki, że na gniazdko 230V przypada obciążenie do 0,9kW a na "siłę" 2800W.
    Zastanawiam się czy:
    1. Ten model jest wart zakupu?
    2. Czy jest możliwość zwiększyć moc tej prądnicy aby 2800W otrzymać na jednym gniazdku 230V.
    Nie jestem elektrykiem ale zaciekawiło mnie to, co bym osiągnął po podłączeniu uzwojeń tej prądnicy szeregowo.
    Proszę o swoje opinie osób, które wiedzą co i jak.
    Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi.
  • Poziom 43  
    Cena zbyt niska, aby to mogło dobrze pracować. Jak potrzebujesz dużego prądu 1f to kup taki generator. Chcesz z 3f zrobić 1f, nie ma problemu prostujesz napicie mostkami, to wyprostowane sumujesz i podajesz do falownika 1f. Powinieneś się zmieścić w 1000zł za tą przeróbkę.
  • Poziom 8  
    Czy jest to jedyny sposób w jaki można uzyskać jedną fazę?
    Na internecie nie ma w tej cenie ciekawych agregatów, więc może dało by się coś zrobić tańszym kosztem by podkręcić trochę tą prądnicę.

Wiem że ten agregat jest stosunkowo tani w porównaniu do Hondy ale nie stać mnie na taką inwestycję, więc zastanawiam się nad tym modelem:
    http://allegro.pl/agregat-barracuda-prawdziwe-2800-w-3fazy-producent-i2105681944.html
    Jeśli ktoś obcował z takim agregatem proszę o opinie o nim a także ciekawi mnie spalanie, które teoretycznie wynosi 0.8 litra przy średnim obciążeniu.
  • Poziom 12  
    Witam!
    Zakupiłem agregat Barracuda 7000 do budowy domu gdyż nie było w pobliżu stałej instalacji.