Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikser Behringer Xenyx 1202FX dla Dj ( Wodzireja ) opinie ?

17 Lut 2012 15:12 6445 4
  • Poziom 20  
    Witam zastanawiam się nad kupnem tego miksera http://muzyczny.pl/116162_Behringer-Xenyx-1202FX-mikser.html , lecz nie wiem czy jest wart zakupu:)
    Chciałbym się dowiedzieć czy ten mikser nie będzie zniekształcał wokalu przy śpiewaniu oraz czy w tej cenie kupie coś lepszego . Jestem początkującym dj wodzirejem .
    Mikser będzie pracował z laptopem , końcówką mocy t amp 1400 , mikrofonem Shure PG 48 XLR oraz kolumnami stx pa 1000 fr .
    Bardzo proszę o odp!
  • Moderator Akustyka
    Bez przesady. miksery aż tak głosu nie zniekształcają. Bardziej można mówić że coś szumi mniej lub bardziej. Przy posiadanej reszcie sprzętu, raczej nie zauważysz większej różnicy pomiędzy tym, a dużo lepszym mikserem.
    Mikser przeciętny budżetowy, w tej cenie nie oczekuj niczego więcej.
  • Poziom 43  
    Brydzio12346 napisał:
    czy ten mikser nie będzie zniekształcał wokalu przy śpiewaniu

Jeśli wszystkich gałek, w tym FX, nie odkręcisz do oporu, to nie będzie zniekształcał.
    Chciał bym jeszcze zwrócić Ci uwagę na fakt, iż nie ma korekcji na kanałach stereo, PFL, Mute.
    Może Xenyx 802 by Ci wystarczył?

Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    Mowisz , ze 802 bedzie lepszy ?
  • Poziom 12