Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytanie o Tamiya z 1989r.

17 Lut 2012 19:41 1523 4
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich.
    Powodem mojej obecności w tym dziale jest nabycie w sklepie z używanym sprzętem rtv agd, zdalnie sterowanego modelu dosłownie za 5 PLN. Ponieważ jestem zielony w tym temacie zacząłem szukać w necie informacji na temat tego modelu. Na podwoziu jest napis 1989 TAMIYA, oraz QUICK DRIVE. Poszedłem tym tropem i doszedłem do wniosku iż jest to model Supr Sabre. http://www.youtube.com/watch?v=LCX2bPCZo4g. Samochód jest kompletny, nie posiada karoserii oraz aparatury. Pod bateriami znajduje się kwarc z oznaczeniem R27,095MHz 3BAND.
    Teraz kilka pytań:
    1. Jaką aparaturę muszę kupić aby przynajmniej sprawdzić czy model działa?
    2. Jakie baterie (pod klapką jest symbol UM-3 AA ,8szt.), ile volt muszą mieć?
    3. Jaka ładowarka będzie potrzebna (mam zasilacz 12V 500mA)
    4. Czy istnieje możliwość sprawdzenia czy działa przynajmniej silnik bez aparatury?
    Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś odpowie na moje pytania (może ktoś miał albo ma ten model). Zaznaczam, że nie chcę zajmować się tym profesjonalnie, chcę jedynie uruchomić ten pojazd.
    Jeśli się uda to wrzucę jakieś fotki.
    Pozdrawiam wszystkich.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    rupi998 napisał:
    Pod bateriami znajduje się kwarc z oznaczeniem R27,095MHz 3BAND.
    Teraz kilka pytań:
    1. Jaką aparaturę muszę kupić aby przynajmniej sprawdzić czy model działa?

nie ma KOMPLETNEJ aparatury, czyli nadajnik - odbiornik, czy tylko nadajnika?

rupi998 napisał:
    2. Jakie baterie (pod klapką jest symbol UM-3 AA ,8szt.), ile volt muszą mieć?

Kpisz sobie, prawda?
    rupi998 napisał:
    3. Jaka ładowarka będzie potrzebna (mam zasilacz 12V 500mA)

do czego ci w tej chwili ładowarka?
    rupi998 napisał: