Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox i telefon stacjonarny

awdesq 16 Maj 2013 09:20 24213 31
  • #31
    andk1eltd
    Poziom 35  
    Marek M... napisał:
    Jak myślcie czy wystawą rachunek za tą usługę?

    Zastanawiam się, czy czytałeś umowę na internet, regulamin, cennik. Jeżeli nie zdążyłeś, to jeszcze możesz zrobić to na stronie operatora. Jak nie chce ci się szukać to tam też mają forum albo możesz mailowo spytać doradcę. Nie pytaj o takie rzeczy na elektrodzie.
  • #32
    krzych66
    Poziom 27  
    ciastex napisał:
    Bramka VOIP powinna działać pod warunkiem że operator dostarczy Ci dane do logowania, jeśli to neofon to musi, jesli telefon HD, albo telefonia internetowa to nie musi.
    Dostarcza dane tylko trzeba przeczytać umowe jak to zrobić.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Marek M... napisał:
    Miałem problem z połączeniem Liveboxa z centralą. Normalnie w połączeniu analogowym można sprawdzić to połączenie mierząc napięcie multimetrem, wynosi ok 60VDC. Chciałem w ten sam sposób sprawdzić linę z centrali obecnie kiedy mam Liveboxa, miernik wskazuje zero mimo że wszystko działa. Chciałbym wiedzieć jak sprawdzić tą linię na przyszłość. Był dzisiaj technik z Orange pracował 2 godziny i stwierdził że linia z centrali OK tyko u mnie w kablach był bałagan. Jak myślcie czy wystawą rachunek za tą usługę?
    Jeśli telefon masz internetowy to nie masz napięcia stałego jest tylko wcz,nie słyszałem o opłatach za uporządkowanie instalacji. TP wogóle nie stasuje jakichkolwiek opłat za nieuzasadnione wezwanie technika (wielu operatorów kablowych tak).