Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VECTRA B problem z obrotami biegu jałowego.

27 Gru 2004 17:31 7100 7
  • Poziom 12  
    Na wstępie witam serdecznie.Mam takie śmieszne autko opel vectra 1.8 na pełnym wtrysku silnik ECO TEC które mnie coraz bardziej denerwuje.Po odpaleniu silnika na zimnym czy na ciepłym obroty sobie latają tak od 400-1200 obr/min.Po jakiejś chwili samo się to uspokaja.Największy problem jest podczas jazdy kiedy dojeżdzam np.do skrzyżowania bo potrafi sobie zgasnąć.Jest tam taki silniczek krokowy na kol.ssacym wyczyściłem go ale dalej nic.Prosze pomóżcie bo nie chce mi sie wykręcać i czyścić lub wymieniać wszystkich podzespołów.
  • Poziom 10  
    Mam kadeta i u mnie jest podobnie .Po wywolaniu usterek kompa okazalo sie ze to wysokie napiecie miedzy rozdzielaczem a sterownikiem .no i to byly kable wysokiego ,zasniedziale a jeden mial inna opornosc .
  • Poziom 16  
    klaudiuszomega napisał:
    Prosze pomóżcie bo nie chce mi się wykręcać i czyścić lub wymieniać wszystkich podzespołów.

    Przycisku SZUKAJ też nie chce się użyć? Jeśli poszukałbyś na elektrodzie problemu falujących obrotów, posprawdzał wszystko według wskazówek w innych tematach to może znalazłbyś rozwiązanie problemu. Jeśli już to zrobiłeś i dlatego zakładasz nowy temat to z góry przepraszam.
  • Poziom 17  
    Ta randal ma racje, wpisz w wyszukiwarce i napewno cos znajdziesz, a po drugie radze wydac te 40-50 zł i z diagnozowac silnik na komputerze, w koncu po cos ta samodiagnoze komputera laduja w samochod.
  • Poziom 11  
    Witam

    Ja bym szukał przyczyny wahania obrotów w uszkodzonej sondzie LAMBDA ?
    Zła analiza składu mieszanki (w spalinach) może być przyczynom nie domagania silnika
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    sprawdz dokladnie wszystko przyczyn moze byc wiele nie da sie okreslic bez diagnozy chyba ze eliminujac podzespoly ale to zbyt kosztowne moze byc przeplywka sonda katalizator czujnik polozenia walkow rozrzadu zawor recyrkulacji spalin niesczelnosc w ukladzie dolotowym i wiele innych a i napisz zcy auto ma gaz a i zdejmij kleme na 5 minut potem odpal i pozostaw przez 5 minut na awolnych obrotac a nastepnie sie przejedz i zaobserwuj czy sie cos zmienilo
  • Użytkownik usunął konto