Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nalewanie opon do ciągnika 4011

Dandej-92 18 Lut 2012 16:24 3599 9
  • #1 18 Lut 2012 16:24
    Dandej-92
    Poziom 7  

    Witam!!! Mam pytanie jaka jest cena nalewania opon do ciągnika ursus 4011 rozmiary przód 16 tył 14.9 - 28 . Czy to jest w ogóle opłacalne i jak się sprawują takie oponki > Proszę o odpowiedź .

  • #3 19 Lut 2012 23:00
    Dandej-92
    Poziom 7  

    No dobra , ale chciałbym się zorientować w cenach :D są różne zdania na ten temat

  • #4 20 Lut 2012 07:40
    seweryn7701
    Poziom 30  

    14.9 R28 770zł , 6.00-16 około 100zł

  • #5 21 Lut 2012 00:05
    Dandej-92
    Poziom 7  

    dzięki bardzo za odpowiedź a jaka jest twoja opinia na ten temat?

  • #6 21 Lut 2012 07:57
    seweryn7701
    Poziom 30  

    Kiedyś byłu na rynku tylko polskie opony stomil. Sam w 4011 miałem takie z tyłu ponad 20 lat i prucz rys powstałych w czasie iksploatacji guma nie wykazywała żadnych oznak starości. Dzisiaj o tym zapomnij. Szwagier kupił mitasy to nie zdarł bieznika a popękał kord na bokach opony na wysokosci każdego klocka. Firmy zmieniły tok myslenia. Opona ma nie być za solidna. Jak jej nie zedrzesz to ma się rozlecieć i tyle. Według mnie dzisiaj ryzyko kupienia nalewki jest duże. Nie wiadomo na co została nalana i w jakim to jest stanie. Może wytrzymać 5 lat a może 5 miesięcy. Do przodu pal licho stówka to nie majatek można zaryzykować ale do tyłu kupił bym nówki.

  • #7 21 Lut 2012 17:45
    Dandej-92
    Poziom 7  

    no tez tak myślę na przód nalać ale swoje bo już kompletnie bieżnika nie mają a na tył to się zastanawiam czy nalać na swoje a jeśli nie to kupię nówki

  • #8 21 Lut 2012 22:59
    seweryn7701
    Poziom 30  

    Na przód to problemu nie ma z oponami R16. U nas dużo jeździ na żukowskich nalewkach coś ala zimowa taka kostka. Tył no niestety trzeba przemyśleć.

  • #9 22 Lut 2012 23:13
    Mad Max
    Poziom 23  

    robokop napisał:
    Chyba żartujesz. Opony kupuje się nowe, bieżnikuje się ( czyli nalewa) tylko opony relatywnie młode.


    Dlaczego ma żartować? Co jest złego w "nalewaniu" opony do sprzętu rolniczego? To nie F1...

  • #10 22 Lut 2012 23:21
    robokop
    Moderator Samochody

    Mad Max napisał:
    robokop napisał:
    Chyba żartujesz. Opony kupuje się nowe, bieżnikuje się ( czyli nalewa) tylko opony relatywnie młode.


    Dlaczego ma żartować? Co jest złego w "nalewaniu" opony do sprzętu rolniczego? To nie F1...

    Dlatego:
    seweryn7701 napisał:
    Sam w 4011 miałem takie z tyłu ponad 20 lat i prucz rys powstałych w czasie iksploatacji guma nie wykazywała żadnych oznak starości. Dzisiaj o tym zapomnij. Szwagier kupił mitasy to nie zdarł bieznika a popękał kord na bokach opony na wysokosci każdego klocka. Firmy zmieniły tok myslenia. Opona ma nie być za solidna. Jak jej nie zedrzesz to ma się rozlecieć i tyle. Według mnie dzisiaj ryzyko kupienia nalewki jest duże. Nie wiadomo na co została nalana i w jakim to jest stanie. Może wytrzymać 5 lat a może 5 miesięcy. Do przodu pal licho stówka to nie majatek można zaryzykować ale do tyłu kupił bym nówki.

    Porównaj teraz gwarancję na oponę nową, a nalewkę.
    Z tego co patrzę ostatnimi czasy, to wiele osób kupuje opony nie dlatego że zdarli bieżnik, tylko że dętka gdzieś z boku wylazła.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME