Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Maszyna do szycia nie przewleka nici...

Gall Anonim II 19 Lut 2012 10:05 16905 28
  • #1 19 Lut 2012 10:05
    Gall Anonim II
    Poziom 10  

Witam, posiadam maszynę do szycia taką jak na zdjęciu:

https://obrazki.elektroda.pl/5309150300_1329642186.jpg

Problem polega na tym, iż maszyna "niby szyje" tylko, że nie przewleka nitki przez materiał, robi dziurki w materiale, a nitka ciągnie się po nim...

Proszę o pomoc, gdyż jestem w tych sprawach zielony :)

-1 28
  • Pomocny post
    #2 19 Lut 2012 11:49
    axxx
    Specjalista AGD

A może należało by nawinąć nici na szpuleczkę :idea: :D

0
  • #3 19 Lut 2012 14:44
    Gall Anonim II
    Poziom 10  

Są nawinięte :P

1
  • #4 20 Lut 2012 11:40
    Gall Anonim II
    Poziom 10  

Wie może ktoś coś?

1
  • Pomocny post
    #5 20 Lut 2012 17:22
    Romulus7874
    Poziom 27  

A szyła w ogóle ta "maszyna" kiedykolwiek??
    Nawlekasz nitkę wg. schematu. (który zapewne masz)

Szpulkę dolną wkładasz tak aby odwijała się zgodnie ze wskazówkami zegarka. Koniec nitki trzymasz, tak z 10 cm i zasuwasz pokrywkę. Łapiesz teraz drugą nitkę i kręcisz kółkiem napędowym. Chwytacz łapie nić (tą którą teraz trzymasz-trzymaj) i "łapie" dolną nić. Kręcisz dalej aby igła wyszła do góry. Ciągnąc za nitkę, powinna razem wywlec się dolna nić(ta ze szpulki).
    Dolna nitka ma wychodzić z otworu w który "kłuje" igła.

Zona śmiała się z tego opisu, że prościej już nie można. :D :D

1
  • Pomocny post
    #7 25 Lut 2012 11:28
    Romulus7874
    Poziom 27  

Wygląda normalnie. Ta igła pasuje tylko w takiej pozycji? (tzn z dziurką z boku)?
    Nawlecz igłę.
    Czy działa najważniejsza funkcja---szyje?

2
  • #8 25 Lut 2012 17:32
    Gall Anonim II
    Poziom 10  

Maszyna szyje(znaczy działa), przewlekłem i co dalej? Dziurka jest z przodu...

1
  • Pomocny post
    #9 25 Lut 2012 18:17