Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E36 m50 - strzela przy 2,5 tys obrotów

19 Lut 2012 11:37 4952 12
  • Poziom 2  
    Witam Wszystkich.

    Mam taki problem z Bmw e36 320 m50.
    Mianowicie przy 2,5 tys obrotów coś mi strzela w silniku i jest strasznie słaby.
    Wymieniłem Świece, czujnik położenia wału, prawdopodobnie przepływka jest dobra, cisnienie też mu sprawdzałem rzekomo jest dobrze, ale jak dobrze się zagrzeje to chodzi dobrze, na zimnym silniku strasznie ciężko pali, proszę o jakieś porady.

    Z Góry Wszystkim Dziękuje.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 23  
    W który kolektor strzela?Podjechać na kompa i sprawdzić czujnik temp płynu i powietrza.
  • Poziom 2  
    Tu gdzies strzela jak fitr powietrza . i jak sie zagrzeje po jakims czasie zapale go i chodzi ładnie zgasze go i znów nie chodzi . Nie moge dojsc co to moze byc.
  • Poziom 12  
    Witam sprawdz cewki. Jest gaz w tym aucie?
  • Poziom 15  
    Witam. Wybaczcie że odgrzewam ten temat, ale w minioną sobotę na 99% kupiłem auto od autora tematu, który zataił przede mną ten fakt.... Szukając przyczyn usterki trafiłem na ten temat.... Postanowiłem go kontynuować, ponieważ bardzo zależy mi na naprawie tego samochodu gdyż mało za niego nie dałem... W związku z tym bardzo proszę administrację forum o nie usuwanie tematu, jak i mojego posta. Więc tak: Auto gdy stoi całą noc, rano przy próbie odpalenia trzeba pokręcić trochę dłużej niż normalnie, gdy uda się odpalić autko nie chce się wkręcać na obroty (dochodzi do 2,5, max 3 tysięcy) jest bardzo słabe praktycznie nie da się jechać, po czym coś strzela w silniku, właśnie koło puszki z filtrem powietrza. Uszczelniłem dolot, podmieniłem przepływkę, resetowałem komputer poprzez odpięcie klem, i nic nie pomogło...Aby auto odzyskało moc, muszę się nim trochę przejechać, tak aby sie zagrzało. Gdy odpalę auto i zostawię na biegu jałowym tak aby się zagrzało problem nie ustanie, po prostu konieczna jest jazda na odcinku kilkuset metrów. W aucie jest sekwencyjna instalacja gazowa STAG 300 założona w lutym 2010r.

    Reduktor: Zavoli E/3 67R-010276
    Zawór gazowy: Lovato E/3 67R-010122
    Zbiornik: Jerne E20 67R-010684
    Wielozawór: Tomasetto: E8 67R-013018
    Obudowa wielozaworu: Jerne E20 67R-010604
    Zawór tankowania: Tomasetto E8 67R-013868
    Układ elektroniczny: STAG 300 plus E8 67R-014289
    Wtryskiwacz gazu: Waltek E4 67R-010104
  • Poziom 12  
    Witam. Który rok tej BMW? Dzieje się tak na benzynie, czy na gazie tez?
  • Poziom 15  
    rok to 1994, Dzieje sie tylko na benzynie, bo jest to sekwencja, i jak sie zagrzeje to przełącza się automatycznie na gaz;) problem z brakiem mocy i strzelaniem w kolektor się uporałem. Kupiłem nową gumę (kolanko) która idzie z przepływomierza do przepustnicy. Widocznie gdzieś jeszcze dostawało się lewe powietrze. Pojawił się następny problem, otóż auto zaczęło ciężko palić (trzeba pokręcić rozrusznikiem do 10sec.), oraz potrafi zgasnąć ale tylko wolnych obrotach, np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, lub gdy zwyczajnie stoję. Gaśnie nagle, bez żadnych wstępnych objawów.. czy to może być przyczyna padającego czujnika wału lub wałka? Jutro jadę na komputer, zobaczymy jakie błędy pokaże.
  • Poziom 12  
    Witam i jakie blędy pokazał komputer? A o do odpalania to proponuje zagladnąć do pompki paliwa czy nie jest zparciały wężyk.
  • Poziom 15  
    Właśnie wróciłem z komputera, i pokazało błąd sondy. Gość mi go skasował, ale zaraz pojawił się znów... skasował po raz drugi, i chyba już się nie pojawił... Mam wrażenie że auto lepiej przyspiesza (choć może mi się tylko wydaje), od skasowania błędu autem zrobiłem ok 30km., autem nie zatrzęsło ani razu, i też nie zgasło... zobaczymy jak odpali rano..
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    darozzzz napisał:
    Gość mi go skasował, ale zaraz pojawił się znów... skasował po raz drugi, i chyba już się nie pojawił...


    Boli mnie ząb, zeżarłem tabletkę, znów zaczął boleć, zeżarłem tabletkę, przestał boleć. Ciekawe czy jutro rano znów będzie mnie bolał ząb.....
  • Poziom 15  
    rozumiem aluzję;) sonda do wymiany:) Wczoraj podmieniłem co prawda na używkę, ale mam 100% pewności że jest sprawna. Pochodzi nawet od takiego samego silnika. Nie jest to uniwersalna sonda, tylko oryginał. Jednak dziś rano znów odpalił po ok. 10s kręcenia... Po wymianie sondy błędu nie pokazało.. zauważyłem jeszcze że jak autem trzęsie to jest trochę mułowata, natomiast gdy silnik pracuje poprawnie auto jedzie wyraźnie lepiej...
  • Poziom 11  
    Miałem takie objawy, gdy spadła wtyczka z czujnika temperatury (niebieski), IMHO do sprawdzenia.
  • Poziom 12  
    Witam sonda niema nic wspólnego z odpalaniem silnika na zimnym. Jaką temperaturę silnika pokazał komputer? I czy patrzyłeś do tych wężyków na pompce paliwa?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Do sprawdzenia jeszcze szczelność dolotu wszystkie węże. Jeszcze taki mały od regulatora paliwa do kolektora.