Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
SterControlSterControl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fujitsu Siemens Lifebook s7020d zniszczona płyta windows

19 Feb 2012 14:12 3371 18
  • Level 10  
    Witam. Może ktoś będzie wiedział jak mogę załatwić instalkę systemu operacyjnego Windows XP Professional FujitsuSiemensComputers. Laptop ma ok 6 lat i zniszczyła mi się płyta z systemem. Czy będzie mi działał pod ten klucz obojętnie jaki system XP? Pomóżcie bo jestem zielony w tej sprawie a zaczyna mi windows się sypać.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • SterControlSterControl
  • Level 31  
    Sprawdź i podaj dokładnie co masz na naklejce licencyjnej.
    Chodzi o to czy masz wersje instalacyjną, czy recovery.
    Sprawdź też dla potwierdzenia, czy nie masz ukrytej partycji (w przypadku recovery) to wtedy zrobisz sobie nową płytę do instalacji.
    Mój komputer- prawy klawisz myszki wybierz Zarządzaj i potem zarządzanie dyskami.
    Daj screen z tego okienka.
  • SterControlSterControl
  • Level 10  
    z tym sprawdzeniem prawym klawiszem myszy nie da rady bo na razie kumpel dał mi linuxa live cd z którego właśnie piszę.
    Co do partycji recovery to nie mam bo wymieniałem już raz dysk twardy.
    Dodaję fotkę naklejki https://obrazki.elektroda.pl/1143322700_1329658443.jpg

Dodano po 3 [godziny] 19 [minuty]:

Pomoże ktoś?
  • Level 26  
    Musisz pożyczyć od kogoś płytę z Windows XP Professional, inna wersja XP nie załapie klucza.
    Dopiero w przypadku Visty/7 na płycie są wszystkie wersje systemu, a od wprowadzonego klucza zależy która się zainstaluje.
  • Level 10  
    Mogę pobrać XP SP3? czy muszę mieć sp1 a później aktualizować do sp3?
  • Helpful post
    Level 26  
    Lepiej od razu SP3.
  • Level 10