Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fujitsu Siemens Lifebook s7020d zniszczona płyta windows

19 Lut 2012 14:12 3191 18
  • Poziom 10  
    Witam. Może ktoś będzie wiedział jak mogę załatwić instalkę systemu operacyjnego Windows XP Professional FujitsuSiemensComputers. Laptop ma ok 6 lat i zniszczyła mi się płyta z systemem. Czy będzie mi działał pod ten klucz obojętnie jaki system XP? Pomóżcie bo jestem zielony w tej sprawie a zaczyna mi windows się sypać.
  • SterControl
  • Poziom 31  
    Sprawdź i podaj dokładnie co masz na naklejce licencyjnej.
    Chodzi o to czy masz wersje instalacyjną, czy recovery.
    Sprawdź też dla potwierdzenia, czy nie masz ukrytej partycji (w przypadku recovery) to wtedy zrobisz sobie nową płytę do instalacji.
    Mój komputer- prawy klawisz myszki wybierz Zarządzaj i potem zarządzanie dyskami.
    Daj screen z tego okienka.
  • Poziom 10  
    z tym sprawdzeniem prawym klawiszem myszy nie da rady bo na razie kumpel dał mi linuxa live cd z którego właśnie piszę.
    Co do partycji recovery to nie mam bo wymieniałem już raz dysk twardy.
    Dodaję fotkę naklejki https://obrazki.elektroda.pl/1143322700_1329658443.jpg

Dodano po 3 [godziny] 19 [minuty]:

Pomoże ktoś?
  • Poziom 26  
    Musisz pożyczyć od kogoś płytę z Windows XP Professional, inna wersja XP nie załapie klucza.
    Dopiero w przypadku Visty/7 na płycie są wszystkie wersje systemu, a od wprowadzonego klucza zależy która się zainstaluje.
  • SterControl
  • Poziom 10  
    Mogę pobrać XP SP3? czy muszę mieć sp1 a później aktualizować do sp3?
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Lepiej od razu SP3.
  • Poziom 10