Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mig do spawania także aluminium, jaki wybrać?

19 Lut 2012 23:51 13889 13
  • Poziom 8  
    Witam, jestem kompletnym laikiem i rozglądam się za migomatem, przydał by się w moim gospodarstwie rolniczym i firmie, do tej pory używałem spawarki elektrodowej, ale wszystkiego tym się nie da pospawać, a z racji tego, że mam zabudowę aluminiową do transportu zwierząt i trochę już jest zmęczona, to interesował by mnie taki mig, którym bym mógł spawać właśnie aluminium.

Mógłbym liczyć na propozycję jakiegoś sprzętu? Cena to tak maks 2, no może góra 2.5-3 tys zł ale to może jakiś ceniony sprzęt przez użytkowników.

Pozdrawiam serdecznie
  • TermopastyTermopasty
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Mig 270 Magnum.
    takim u nas w firmie się zarabia, więc polecam.
    Spawanie aluminium nie jest proste, ale jest do opanowania, tajemnica w ustawieniach.
  • TermopastyTermopasty
  • Moderator
    Ile już podobnych tematów jest na forum? Dlaczego nie poszukasz istniejących opinii?
  • Poziom 8  
    Uwierz mi, że szukałem, ale jak czytam to już sam nie wiem czy migiem aluminium musi być spawane prądem AC czy DC i czy się zmienia biegunowość podczas spawania aluminium... z tego co widziałem to tyczy się spawarek metodą tig.

I dlatego ten temat, żeby się dowiedzieć jakie parametry lub dokładnie jakim migiem można spawać aluminium.

Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    emonkey napisał:
    Uwierz mi, że szukałem, ale jak czytam to już sam nie wiem czy migiem aluminium musi być spawane prądem AC czy DC i czy się zmienia biegunowość podczas spawania aluminium... z tego co widziałem to tyczy się spawarek metodą tig.

Spawa się Migomatem prądem DC, nie odwraca się żadnych biegunów.