Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo B570-Potrzebuję wyjaśnieia kilku opcji (dla pomocnych punkty)

kuku83 21 Lut 2012 17:21 11125 108
  • #1 21 Lut 2012 17:21
    kuku83
    Poziom 16  

Witam Serdecznie
    Zacznę od tego że od wczoraj jestem nabywcą nowego laptopa Lenovo B570 i dodam że jest to mój pierwszy laptop więc dopiero uczę się jego obsługi jak i korzystania z windowsa7 do tej pory korzystałem z XP i z tego co widzę to różnica jest duża, tym bardziej dla mnie, bo w temacie laptopów jak i komputerów jestem po prostu zielony i dlatego liczę na Waszą pomoc, a mianowicie chciałbym utworzyć dodatkową partycję na dysku np. aby powrzucać tam swoje programy i pliki, i chodzi o to że w opcji zarządzaniu dyskami mam 4 partycje i w tym 1-Lenovo, 2-C (plik stronicowania, zrzut awaryjny, partycja podstawowa) 3-(partycja OEM) 4-(system, aktywna partycja podstawowa) i przy tworzeniu nowego woluminu prostego wyskakuje komunikat "Nie można utworzyć nowego woluminu w tym nie przydzielonym miejscu, ponieważ dysk zawiera już maksymalną ilość partycji" dodam że zmniejszyłem partycję C
    Proszę o pomoc jak to rozwiązać???

0 29
  • #2 21 Lut 2012 17:27
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

Daj screena z zarządzania dyskami.

0
  • #4 21 Lut 2012 18:56
    linuks
    Spec od komputerów

Zmiana układu partycji spowoduje ,że nie będzie działało przywracanie systemu. Zrób najpierw DVD recovery. Opis jest w instrukcji laptopa. Potem zrób kopie wszystkich partycji. Dopiero potem można myśleć z zmianie układu partycji na bardziej funkcjonalny. System to win7 home premium ?
    Jesteś bardzo odważny bo zmniejszyłeś partycję systemową jak się domyślam bez kopi systemu. Gwarancja nie obejmuje systemu operacyjnego.
    Pozdrawiam.
    Jak będzie potrzeba to szczegółowo opiszę jak to zrobić po kolei.

0
  • #5 21 Lut 2012 19:18
    kuku83
    Poziom 16