Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dysk zewnętrzny - uszkodzona struktura dysku

VicRattlehead 21 Lut 2012 17:22 3537 18
  • #1 21 Lut 2012 17:22
    VicRattlehead
    Poziom 6  

Witam,

na wstępie powiem, że jestem totalnym laikiem w tych sprawach i należy mnie niestety poprowadzić za rękę ;)

Wczoraj po uruchomieniu komputera chciałem się dostać na zewnętrzny dysk Samsunga, który przez cały czas podłączony jest do komputera (nie był on ruszany, więc raczej można wykluczyć uszkodzenia mechaniczne). Za każdym razem wyskakuje informacja, że należy sformatować dysk i ma on uszkodzoną strukturę. Prosiłbym o porady, bo nie chciałbym stracić tylu cennych danych (ponad 50 GB zdjęć i mnóstwo innych plików).

Pozdrawiam.

• #3 21 Lut 2012 17:47
    VicRattlehead
    Poziom 6  

Mam nadzieję, że chodziło o to.

• #5 21 Lut 2012 18:41
    VicRattlehead
    Poziom 6  

Mam przeprowadzić Intellectual Scan, tak? I jeżeli można, to poprosiłbym o konkretne odnośniki do postów na temat tego DMDE. Z góry dzięki.

edit: Dysk nie był podzielony na partycje, tak więc nie widać po tym intellectual scanie żadnych plików.

Załączam też sektory od 0-100, nie wiem czy o to chodzi. Znalazłem taki post na elektrodzie.

Zmienił się też system plików na RAW z NTFS.

• #6 22 Lut 2012 14:01
    VicRattlehead
    Poziom 6  

I co z tym dalej?

• #9 22 Lut 2012 23:10
    VicRattlehead
    Poziom 6  

Proszę - zamieszczam stuprocentowy skan NTFS. Liczę na dalszą pomoc, bo w sumie z większości for Internetowych jako jedyni profesjonalnie do tego podchodzicie.

• #11 23 Lut 2012 13:16
    VicRattlehead
    Poziom 6