Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie kina domowego, cyfra+ i tv

MrRaca 21 Lut 2012 23:14 7912 9
  • #1 21 Lut 2012 23:14
    MrRaca
    Poziom 7  

Witam,

Wczoraj kupiłem kino domowe Philips HTS 3531, jednak nigdy nie widziałem jak ktoś podłączał jakiekolwiek kino domowe, więc jestem w te klocki zielony. Chodzi o to, że głośniki działają jedynie gdy jest coś odtwarzane na DVD. Jednak ja bym chciał aby dźwięk szedł z głośników również podczas oglądania kanałów tv (Cyfra+). Mógłby ktoś mi pomóc poprawnie połączyć ten sprzęt?

TV: LG 42LH300

Dekoder: Sagemcom HD Cyfra+

Kino domowe (DVD): Philips HTS 3531

Z góry dziękuję za pomoc!

0 9
  • #3 21 Lut 2012 23:37
    MrRaca
    Poziom 7  

Nie widać jedynie na ostatnim.
    Od lewej: wejście zasilania / 6 wtyczek na głośniki / wejście HDMI / wejście optyczne / video / głośnik lewy / głośnik prawy / antena (radio).

0
  • #4 22 Lut 2012 00:01
    Prezes2837
    Poziom 9  

A więc tak wystarczy że kupisz (ale możesz mieć) taki kabel chinch http://allegro.pl/kabel-2xrca-wt-2xrca-wt-2xchinch-gold-3-m-i2082455943.html
    , i w tedy jeden koniec wpinasz do DVD (kino domowe) te 2 wejścia czerony i biały koło anteny, a drugu koniec wpinasz do dekodera (cyfra+) do 2 wejść też czerwony i biały koło zasilania i to powinno śmigać jak masz jeszcze jakieś pytania pisz :D

0
  • #5 22 Lut 2012 00:27
    MrRaca
    Poziom 7  

Właśnie tak próbowałem, mam chinche ale z 3 końcówkami (2 audio i 1 wideo, czyli czerwony, biały i żółty) jednak nie działało .. No chyba, że te chinche nie działają. A kabel optyczny by się nadał? Jest jakaś różnica jakości między chinchami a kablem optycznym?

0
  • #6 22 Lut 2012 00:35
    Prezes2837
    Poziom 9