Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Megane I phII 99' immo kod kluczyka nie otrzymany

22 Feb 2012 09:39 13406 8
  • Level 9  
    Witam
    Mam problem z immo. Podczas mrozów odpalił i przjechałem kilkaset metrów, wyłączyłem i podczas próby ponownego uruchomienia immo zablokowane. Kolega podpinał się clipem i próbował wykonać programowanie kluczyków na nowo. Jednak komunikat był, że kod kluczyka nie otrzymany. W pamięci dwa kluczyki. Żaden nie odblokowuje immo. Pojawił się komunikat, że zasilanie pierścienia ma zwarcie z masą bodajże. Czy ktoś może wie jakie powinno być napięcie na pętlę/pierścień immo wokół stacyjki oraz rezystencję? Pomiar napięcia na pętli to ok. 5V. Czy ten model ma puszkę dekoder pod pokrywą deski rozdzielczej czy wszystko spakowane jest w UCH?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • User removed account  
  • Level 9  
    Witam
    Niestety zmiana trybu kalkulatora nie pomaga. Przy zmianie z 2 na 1 dioda immo świeci stale. Cewka ma rezystencje 5 Ohm. Znalazłem informację, że napięcie na cewkę (pętlę) immo na 3 pinie powinno być 12V. U mnie jest 5V (przed i po zapłonie). Gdzieś w sieci doczytałem się, że pętla jest zasilana z dekodera. I tu dwie różne informacje. Jedna, że dekoder znajduje się pod pokryciem deski rozdzielczej na środku. Druga, że dekoder jest w UCH.
    Wszelkie sugestie mile czytane.
  • User removed account  
  • Level 19  
    Przecież to standardowa usterka w tych modelach. Na forum jest dużo o tym.
  • Level 9  
    Kolego mota88gb problem standardowy jeśli chodzi o zablokowane immo. Przeczytałem pewnie wszystkie posty dotyczące tego problemu. Odpowiedzi to głównie "wytnij immo i po sprawie". Jednak odpowiedzi dotyczące tego problemu są bardzo ogólne. Nikt do tej pory nie odpowiedział na pytanie dotyczące napięcia podawane na pętlę (jeżeli dysponujesz schematami i znasz odpowiedź na to pytanie to będę Ci wielce zobowiązany). Nie chcę kupować po kolei elementów zabezpieczenia czyli cewki immo, modułu UCH. Myślę, że pytania są konkretne i w przyszłości mogą pomóc nie jednemu użytkownikowi forum. Pozdrawiam.
  • Level 34  
    Kolega mota88gb ma racje to jest standard w reno ja sam w tą zimę miałem z 10 takich przypadków a tak dla podpowiedzenia nie podałeś na jakim sterowniku oraz czy masz cewkę czy transponder w kluczu
  • Level 9  
    Auto jest po lifcie. Cewka jak wspomniałem wcześniej jest przy stacyjce. Kluczyk jest radiowy z transponderem.
    W trakcie poszukiwań informacji natknąłem się na informacje związane z immo w megane i clio. Wszędzie pojawia się informacja, że napięcie dochodzące na pętlę/cewkę wokół stacyjki to 12V na pinie nr 3. Zamierzam wymontować UCH i sprawdzę napięcie wychodzące na pierścień dekodera wokół stacyjki. Pozdrawiam.
  • Level 9  
    Rozebrałem kokpit i wyjąłem UCH. Co dziwne wcześniej miałem napięcie 5V na złączu pierścienia . Teraz napięcia nie ma. Poza tym na jednej żyle miałem masę. Teraz masy nie ma. Wcześniej pierścień zasilanie miał z bezpiecznika 15A o oznaczeniu STOP. Odziwo teraz jest przerwa. Sprawdzałem kable i nie mogę znaleźć tych przewodów przy skrzynce bezpieczników. Szukam dalej. Pozdrawiam.

    Renault Megane I phII 99' immo kod kluczyka nie otrzymany

    Renault Megane I phII 99' immo kod kluczyka nie otrzymany