Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłaczyć komputer do telewizora?

28 Gru 2004 16:41 2496 10
  • #1 28 Gru 2004 16:41
    Usunięty
  • #2 28 Gru 2004 16:59
    krzysieg
    Poziom 25  

    Moze sprubuj przez chinch'a , kabel powinien byc miedziany linka i dobrze ekranowany .

    0
  • Pomocny post
    #3 28 Gru 2004 17:04
    rgolisze
    Poziom 10  

    Kiedyś miałem podobny problem tyle, że nie mogłem złapać obrazu na całym ekranie telewizora. Mam kabel odrobinę krutszy bo ok 6m ale nie mam już większych z tym problemów. Kabel jest podłączony do telewizora przez Eurozłączę. Otóż jak masz kartę nvidi to najłatwiej to zrobić za pomocą programu TVtool. Jest tam łatwa konfigutacja karty graficznej aby pokazać obraz na telewizorze.

    Inaczej się to ma jak się ma kartę radeona to już gorzej gdyż ten program wymaga sterowników nvidii, wówczas trzeba się wtedy bawić ręcznie.

    Program ten może nie jest fantastyczny ale nie zawodzi mnie raczej. Nie ma tylko obrazu na monitorze jak mam dobry obraz na telewizorze, ale mi to raczej nie przeszkadza.

    Jednak w twojej sytuacji jeżeli nie pomoże ci to, sprawdziłbym czy ten kabel jest dobrze zrobiony.

    0
  • #4 28 Gru 2004 17:44
    hasen1
    Poziom 22  

    Witam :sm9:

    Podaj typ TV i grafiki.

    Pozdro 8-)

    0
  • #5 28 Gru 2004 18:10
    Cichy666
    Poziom 20  

    Witam
    Do OTV podlanczam karte graf. za pomoca kabelka ekranowanego CHINCH-CHINCH. Sygnal fonii przez karte muz do wzm. UNITRY PW9013. Nie podlanczalem go do OTV poniewaz moim zdaniem za posrednictwem wzm. mam lepszy odbior dzwieku. Korzystalem na poczatku z karty graf. NVIDII, ale przy podlaczeniu sygnalu wizji do OTV przy wlaczonym OTV na AV komputer sie zresetowal i byl wielki smrod:( karta przestala dzialac!!! Wymienilem na RADEONA i wszystko jest OK wiec przestrzegam przed odwrotnym podlaczaniem OTV.
    Pozdrawiam.

    0
  • #6 28 Gru 2004 18:19
    Agentlos
    Poziom 25  

    Ja swój komputer stawiam bezpośrednio przy telewizorze, biorąc tlyko myche i klawiaturę. Moja karta to Radeon 9200 Atlantis 128 MB. Po podłączeniu obraz pokazuje sie na TV, bez wprowadzania ustawień. Mój brat ma Radeona 9550 256MB i aby obraz pokazał się poprawnie - nie było widać filmów tylko czarne tła. Musiał pozmieniać opcje. A może wybierz inne kodowane? Można masz żle ustawione wzgledem TV, np. masz PAL a twój TV chce innego? Jeśli to nie pomoze to sprawdz czy działa na krótkim kablu przy TV i jeśli będzie działać to wtedy wiadomo co jest przyczyna brzydkiego obrazu. I jeszcze jeno. Jezeli tradycyjne kable zawodzą, można zakupić kabel antenowy stosowany do instalacji w budynkach :-). Te kable są długie i jakoś słabego sugnały nie zauważyłem - u mnie do anteny ponad 25 metrów kabla. Jak cos to chyba można sprobować wzmocnić sygnał. Jeszcze tego nigdy nie stosowałem, ale kto wie czy to nie jest dobry pomysł. Wzmacniacz około 50 zł.

    0
  • #7 28 Gru 2004 18:52
    Kobra
    Poziom 17  

    Witam
    Jak kolega napisał wcześniej coś może być z kodowaniem
    U mnie jest ustawione na PAL-G i chodzi jak na możliwości karty w miarę przyzwoicie Co do kabla zastosowałem zwykły kabel audio Nie stwierdziłem pogorszenia jakości przy zmianie długości kabla W tej chwili mam około 8 m i jest dobrze
    Spróbuj uaktualnić sterowniki karty Czasami jest tak że oryginalne wcale nie są dobre
    Pozdro

    0
  • #8 28 Gru 2004 20:24
    hasen1
    Poziom 22  

    Witam :sm9:

    Co prawda siędzę na co dzień przy R9550.

    Wybierz zakładke w ustawieniach ekranu i ustaw PAL-B lub PAL-D.
    Uaktywnij w TV - SVHS.
    Ewentualnie przełącz kartę na Composit Video

    Pozdro 8-)

    :arrow: Agentlos w R9550 aby oglądać film z napisami - TV musi być ekranem podstawowym

    0
  • Pomocny post
    #9 28 Gru 2004 20:52
    hercules
    Poziom 12  

    Spróbuj wyjąć z telewizora kabel antenowy. Może zakłócać słaby sygnał video.

    0
  • #10 28 Gru 2004 20:57
    kokwas
    Poziom 12  

    Najlepiej tak jak radzi (rgolisze) ściągnij któryś z programów do obsługi wyjścia TV

    0
  • #11 29 Gru 2004 08:33
    Zenek
    Poziom 30  

    ludzie, a nie prościej poradzić coś takiego: wypróbuj inny kabel s-video o długości około 1 do 2 metrów, przenieś w tym celu komputer w pobliże telewizora lub telewizor w pobliże kompa ;) jeśli obraz będzie ok, to...wywal ten dziesięciometrowy kabelek.

    "wieżę w tą wierzę, czy nie wieżę ;)
    motto miłośnika zestawów audio :)

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo