Witam,
auto jak w temacie, problemem jest błąd silnika P0135 - podgrzewanie pierwszej sondy lambda (niewłaściwe działanie).
Sprawdziłem rezystancję grzałki - wynosiła około 4 Ohmów.
Napięcie na grzałce po uruchomieniu silnika 8-9V.
Zanim zacznę myśleć o wymianie sondy chcę sprawdzić czy przyczyną problemu nie jest zbyt małe napięcie. Nie wiem niestety skąd grzałka otrzymuje zasilanie. Ze złącza wychodzą dwa przewody doprowadzające napięcie grzania: czerwono-niebieski i żółto-brązowy. Potem znikają gdzieś w wiązce pod szybą.
Jeżeli ktoś mógłby mnie poratować schematem podłączenia sondy byłbym wdzięczny.
auto jak w temacie, problemem jest błąd silnika P0135 - podgrzewanie pierwszej sondy lambda (niewłaściwe działanie).
Sprawdziłem rezystancję grzałki - wynosiła około 4 Ohmów.
Napięcie na grzałce po uruchomieniu silnika 8-9V.
Zanim zacznę myśleć o wymianie sondy chcę sprawdzić czy przyczyną problemu nie jest zbyt małe napięcie. Nie wiem niestety skąd grzałka otrzymuje zasilanie. Ze złącza wychodzą dwa przewody doprowadzające napięcie grzania: czerwono-niebieski i żółto-brązowy. Potem znikają gdzieś w wiązce pod szybą.
Jeżeli ktoś mógłby mnie poratować schematem podłączenia sondy byłbym wdzięczny.