Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka CANON PIXMA MP510 przekłamuje kolory.

24 Lut 2012 11:26 3033 7
  • Poziom 8  
    Mam pytanie dlaczego zdjęcie, które na ekranie komputera ma ładną zieleń z drukarki wychodzi żółte. Zieleni prawie nie ma. Zalożyłam nowe tusze i mimo to nie ma zielonego koloru. Dawniej kolory były dobre. Czy to wina tuszu? Jestem laikiem,, starszą osobą więc proszę się nie zlościc na może głupie pytanie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Dzięki, papier mam ten sam, tusze faktycznie zamienniki ale oryginalów nie mogę dostać bo ciągle nie ma i to w różnych punktach. Ale dotychczas i zamienniki byly dobre.
    A jak przetestować dysze?
  • Poziom 21  
    Najprawdopodobniej masz zatkaną głowicę w drukarce, a dokładnie dysze od koloru magenta i cyan.

Zrób taki test:
    W programie Word narysuj tabelkę z 4 wierszami, następnie zrób wypełnienie każdego wiersza tłem w kolorze który odpowiada 1 pojemnikowi atramentowemu.
    Czyli wypełnienie 100% barwą:
    - Black (zapis barwy HTML: #000000 zapis barwy RGB: 0 0 0 )
    - Cyan (zapis barwy HTML: #00FFFF zapis barwy RGB: 0 255 255 )
    - Magenta (zapis barwy HTML: #FF00FF zapis barwy RGB: 255 0 255 )
    - Yellow (zapis barwy HTML: #FFFF00 zapis barwy RGB: 255 255 0 )

Porównaj wtedy kartkę z tym co widzisz na monitorze i już będziesz wiedział który kolor jest wadliwy.
  • Poziom 8  
    Dziękuję, spróbuję.

Dodano po 18 [minuty]:

Sprobowałam, nie drukuje się Yellow, pojemnik wygląda normalnie jak inne to jak go odetkać? Wszystkie mają jednakowy czas zakupu i instalacji, niedawno.
  • Poziom 21  
    dwbem napisał:

Sprobowałam, nie drukuje się Yellow, pojemnik wygląda normalnie jak inne to jak go odetkać?

To nie będzie problem z pojemnikiem, tylko problem z głowicą. Czyli elementem w drukarce w który wkłada się wszystkie tusze.