Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

MERCEDES-BENZ CLK DTM tamiya nie skreca i nie jedzie do tylu

sid741 25 Feb 2012 12:01 1675 4
    sid741
    Level 9  
    witam wszystkich...
    Akurat w autkach RC jestem laikiem i to bardzo początkującym i wpadł mi w ręce fajny model auta na pchlim targu za grosze ale ma wadę dość istotna. Nie jedzie ani do tylu ani ani nie skręca. Sprawdziłem poklei każdy podzespół i serwo po podaniu zasilania chodzi oraz silnik o obie strony. Brak za to napięcia na serwo podczas skrętu ani napięcia na silnik podczas jazdy w tył. Wydaje mi się że to tranzystory ale które to nie wiem. 6 wokół kabli od skrętu będzie zapewne odpowiedzialne za skręt. Potem 4 na krzyż z radiatorami będzie to zapewne mostek H od jazdy przod - tył. Proszę o jakieś wskazówki. Żadnego schematu nadajnika ani odbiornika RC recev r4241 nie mogę znaleźć, ale bawiąc się miernikiem znalazłem piny odpowiedzialne za skręt i jazdę tył i przód i sygnał dochodzi. Dziwi mnie tylko to ze sygnał z jazdy w tył wynosi 2,78 v , a w przód na pinie 4,9 v, wiec proszę o jakakolwiek pomoc.

P.s tak to ja obciąłem kable ale to nie jest żaden problem:)
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
    Madrik
    moderator of Robotics