Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 1,7TD 99r. Pompa Nie Daje Paliwa

elvisb17 25 Lut 2012 13:51 16926 13
  • #1 25 Lut 2012 13:51
    elvisb17
    Poziom 9  

    Witam. Mam problem z Pompą wtryskową...Mianowicie zaczynając od początku to auto zaczęło coraz ciężej palić, przy odpalaniu zaświecała się kontrolka Check Engine, wtedy auto stawalo sie strasznie mulaste, musiałem dodać gazu jak się rozbujał na ponad 2 tys czasami do 3 tys. obrotów to kontrolka gasła i silnik pracowal idealnie...Oczywiscie podczas tego procesu z rury wydobywało się bardzo dużo dymu ;/ Wieczorem wróciłem normalnie do domu, zostawilem samochód w garażu i od tego momentu nie zapala....podpinalismy z mechanikiem pod komputer, plytka sterownika pompy poszla do naprawy bo po błędzie P1630 swtierdzil ze to bedzie to...jednak okazalo sie ze plytka jest dobra...zamontowaliśmy ją spowrotem, wyskoczyl tym razem inny błąd (nie pamietam kodu, ale pisalo coś o błędnym obwodzie paliwowym?) po odkręceniu wężyków dochodzących do wtrysku okazalo się że pompa nie podaje paliwa...Czy to będzie uszkodzenie mechaniczne pompy??

    3 13
  • #2 25 Lut 2012 18:06
    sebastian607
    Poziom 16  

    Jeżeli to nie IMMO, to ukręcony wałek w pompie wtryskowej.
    U mnie przytarło pompę i urwało wałek.

    2
  • #3 25 Lut 2012 18:12
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 25 Lut 2012 18:15
    artez010
    Poziom 9  

    Albo pompa padła albo zaworek na pompie który puszcza paliwo na wtryski u ciebie znajduje się on pod sterownikiem immo na pompie

    -1
  • #5 25 Lut 2012 18:19
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 25 Lut 2012 18:40
    ftp.kowal
    Poziom 34  

    Koledze wyżej chyba pompy się pomyliły. A co do tematy kabelki wszystkie posprawdzane?

    0
  • #8 26 Lut 2012 13:11
    elvisb17
    Poziom 9  

    "Motronic" - to na pewno nie ten kod. Tak kabelki posprawdzane, wszystko podłączone, elektrozawory też sprawdzałem i wszystko działa...A więc będzie tak pewnie jak mówi sebastian...Jutro albo po jutrze wszystko będę wiedział bo samochód oddam do mechanika który właśnie zajmuje się takimi sprawami...

    0
  • #10 26 Lut 2012 14:18
    elvisb17
    Poziom 9  

    hmm no tak, przeczytalem ale ciężko mi cokolwiek z tego wykorzystać... ale mógł byś mi przybliżyć sprawę związaną z odpowietrzeniem? Pisaleś coś o pompie Vacum

    1
  • #11 26 Lut 2012 17:29
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Zrobiłem tak jak mi koledzy na forum podpowiadali, mianowicie do odpowietrzenia samej pompy użyłem podciśnienia ciągniętego z powrotu pompy do momentu aż przestało lecieć powietrze, potem poluzowałem wtryski i kręciłem aż zaczęła tryskać ropa następnie dokręcałem przewody na wtryskach i próbowałem odpalić auto.

    0
  • #12 26 Lut 2012 17:56
    sebastian607
    Poziom 16  

    Zwal pasek rozrządu, i Sprawdź czy pompa wtryskowa przy obracaniu stawia jakiś opór. Jeżeli nie będzie oporu w czterech miejscach przy pełnym obrocie, to niestety do wymiany.

    0
  • #13 27 Lut 2012 17:54
    elvisb17
    Poziom 9  

    Jednak dałem sobie spokój z własnoręczną naprawą, auto zawiozłem do mechanika. W środę mają się za to wziąć więc na pewno napisze jak będę coś więcej wiedział. Pozdrawiam

    0
  • #14 29 Lut 2012 16:15
    elvisb17
    Poziom 9  

    elvisb17 napisał:
    Jednak dałem sobie spokój z własnoręczną naprawą, auto zawiozłem do mechanika. W środę mają się za to wziąć więc na pewno napisze jak będę coś więcej wiedział. Pozdrawiam



    Dzisiaj dzwoniłem do mechanika i powiedział że jednak poszedł sterownik pompy koszt do tysiąca złotych...

    P.S
    Panowie dzisiaj mamy 14 Marca, widać kiedy oddałem auto do mechanika...I jutro dopiero będzie do odebrania ;/ trafiłem niestety na takich gości którzy nabrali samochodów i niestety ciężko było aby mój trafił do warsztatu przed tymi wszystkimi wozami...I mam również inne wiadomości, okazało się iż sterownik był zepsuty, na dodatek po założeniu innego, paliło im elektrozawór od paliwa, a to ponoć za sprawą przytartej pompy wtryskowej, wymienili również pompe, przy zakładaniu rozrządu, okazało się iż na wale (na kole rozrządu) jest luz, trochę w prawo trochę w lewo, a to za sprawą wyklepanego klina -.- (mechanicy stwierdzili że od tego zaświecał się check, i był problem z paleniem) a później już poleciało wszystko na raz...Po wydzwonieniu po złomach i sklepach z częściami okazało się że takiego klina nigdzie nie ma, a więc zostało tylko dorobienie...Dorobiliśmy z grubej śruby, po przetoczeniu, wyszlifowaniu i piłowaniu wyszedł taki jaki ma byc :) i na tym konczy się Historia całej naprawy ;/ Teraz ciekawe są koszty tej operacji oraz to ile auto pojeździ -.-

    -1