Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nissan primera 1,6 co zrobić z gazem

25 Lut 2012 16:41 1795 9
  • Poziom 2  
    witam mam nissana primerę1,6 p11 a w nim gaz holenderski skoczyła mi się legalizacja i nigdzie nie chcą mi jej podbić bo nie ma na niej nr a co najlepsze to od tygodnia przestał działać mi w ogóle nie chce przełączyć na gaz nikt nie chce podjąć się naprawy a wymiana jest zbyt droga całego gazu szukałem tez butli by ją wymienić ale tez bez skutku jak ktoś może coś doradzić to proszę o pomoc
  • Poziom 15  
    W nieco nowszym aucie i z nieco innych powodów "holendra" zastąpiłem Stagiem 300-4 plus. Zbiornik też wymieniłem na zwykły. Z oryginału został tylko reduktor i rurka od zbiornika do niego. Po 1,5 roku mogę powiedzieć, że jestem z tego ruchu bardzo zadowolony. Koszty zależą od tego, czy coś dałoby się zostawić i kto zrobiłby wymianę.
  • Poziom 2  
    szukałem po całej warszawie u gazowników i nikt nie chce się podjąć myślałem tez o kupnie drugiej takiej samej ale bez skutku może ktoś ma namiary do kogoś kto coś takiego ma
  • Poziom 17  
    Butla to koszt w granicach 400pln a naprawa też nie jest aż tak kosztowna
  • Poziom 2  
    tak ja wiem ze koszt jest 400zł tylko jak mi mówią ze się tego nie da zrobić bo trzeba wymienić cały gaz tylko to juz są koszta prawie 3000 tyśi bo jest sporo przeróbek
  • Poziom 26  
    nie przesadzaj koszt dobrych podzespołów do tego auta to około 1500zł ze zbiornikiem, prawdopodobnie będziemy robić cały taki przód na zlocie ;)
  • Poziom 11  
    pytus napisał:
    witam mam nissana primerę1,6 p11 a w nim gaz holenderski skoczyła mi się legalizacja i nigdzie nie chcą mi jej podbić bo nie ma na niej nr a co najlepsze to od tygodnia przestał działać mi w ogóle nie chce przełączyć na gaz nikt nie chce podjąć się naprawy a wymiana jest zbyt droga całego gazu szukałem tez butli by ją wymienić ale tez bez skutku jak ktoś może coś doradzić to proszę o pomoc


    Jaką masz tą instalację??? - jak się nazywa?Jak nie wiesz to wrzuć fotkę zbiornika.
  • Poziom 17  
    Najlepiej będzie jak udasz się do jakiegoś uznanego gazownika który zna sie w temacie bo większość z nich to tylko nowe instalacje umieją zamontować i brać pieniądze
  • Poziom 2  
    witam ponownie mam problem z instalacją elektryczno pali mi sie jeden bezpiecznik jak tylko przekręce kluczyk od stacyjki a nie mam opisu do bezpiecznikow ti jest drugi rząd od lewej strony czwarty o góry moze ktos bedzie wiedział od czego to jest pozdrawiam

    Dodano po 1 [godziny] 14 [minuty]:

    z tego co sie juz dowiedziałem to morze to byc od pompy paliwa jerzdze tylko na benzynieb bo gaz nadal mi nie dziala jak wlorze nowy bezpiecznik odpali i za chwile gasnie gdzies jest zwarcie ale czy na popie paliwa