Witam
Zdaje sobie sprawę iż tego typu tematów było mnóstwo ( dużo na ten temat czytałem) ale mimo wszystko proszę o pomoc w diagnozie.
Leon ma częsty problem ze spadkiem mocy-czasami ma super przyspieszenie, czasami nie ma go wcale, czasami od razu przechodzi w tryb awaryjny. Auto 2 razy w niedalekim przeszłym czasie było u mechanika-miało być naprawione lecz z marnym skutkiem.
Może i po odbiorze było nieco lepiej ale na pewno nie tak jak powinien jeździć ten sprzęt. Zanim oddam go 3 raz proszę o naprowadzenie gdzie może leżeć przyczyna gdyż niby: turbina była czyszczona, grusza od turba wymieniona, n75 podstawiany jak i przepływomierz więc teoretycznie wszystko co jest przyczyną spadków mocy. A efektów brak.
Dziś gdy do niego wsiadłem była "patologia"-zero mocy.
Vag wykazał:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Zwykle jak auto ma lepsze dni przy gazowaniu słychać świst turbo-dziś cisza-jak i brak reakcji na BS blok 11.
Po kilkuminutowej jeździe jakby odblokował się trochę i świst się pojawił.
Zrobiłem logi dynamiczne-kilka razy pod rząd.
Oto 1-szy:
Link zakończony trybem awaryjnym oraz
ostatni gdzie auto jechało w miarę:
Link
Dodaję jeszcze BS 001:
Proszę o analizę i wskazówki. Jeśli czegoś brakuje proszę pisać-postaram się jak najszybciej dołączyć.
Pozdrawiam[/img]
Zdaje sobie sprawę iż tego typu tematów było mnóstwo ( dużo na ten temat czytałem) ale mimo wszystko proszę o pomoc w diagnozie.
Leon ma częsty problem ze spadkiem mocy-czasami ma super przyspieszenie, czasami nie ma go wcale, czasami od razu przechodzi w tryb awaryjny. Auto 2 razy w niedalekim przeszłym czasie było u mechanika-miało być naprawione lecz z marnym skutkiem.
Może i po odbiorze było nieco lepiej ale na pewno nie tak jak powinien jeździć ten sprzęt. Zanim oddam go 3 raz proszę o naprowadzenie gdzie może leżeć przyczyna gdyż niby: turbina była czyszczona, grusza od turba wymieniona, n75 podstawiany jak i przepływomierz więc teoretycznie wszystko co jest przyczyną spadków mocy. A efektów brak.
Dziś gdy do niego wsiadłem była "patologia"-zero mocy.
Vag wykazał:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Zwykle jak auto ma lepsze dni przy gazowaniu słychać świst turbo-dziś cisza-jak i brak reakcji na BS blok 11.
Po kilkuminutowej jeździe jakby odblokował się trochę i świst się pojawił.
Zrobiłem logi dynamiczne-kilka razy pod rząd.
Oto 1-szy:
Link zakończony trybem awaryjnym oraz
ostatni gdzie auto jechało w miarę:
Link
Dodaję jeszcze BS 001:

Proszę o analizę i wskazówki. Jeśli czegoś brakuje proszę pisać-postaram się jak najszybciej dołączyć.
Pozdrawiam[/img]