Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Focus 1,6 TDCI 2007 gaśnie.

25 Feb 2012 20:11 14661 11
  • Level 11  
    Mam forda focusa II z 2007 roku z silnikiem 1,6 TDCI od niedawna mój samochód rzucił palenie tzn. wystąpiły trudności z odpalaniem go i w czasie jazdy gasł. Dochodziło do tego,że po odpaleniu i do daniu gazu przy spadku obrotów gasł. Moje obserwacje: diagnostyka po włączeniu reset i przekręceniu stacyjki na pozycje II pokazała dwa błędy 9600 oraz 9601 z czego jeden wystąpił po wymianie akumulatora a drugi po włożeniu innego kluczyka z innego forda z immo. Sprawdziłem przewody czy może są zaniki dopływu paliwa i paliwko jest (uniesienie splotu osłonki na rozdzielaczu do pomowtrysków). teraz samochód stanął i już nie chce odpalić. Proszę o propozycję. Jeszcze jedno czy w kluczykach z tego samochodu transponder jest programowalny czy nie? Z góry dzięki za odpowiedz.
  • Level 27  
    Tak jak kolega pisze już więcej tam nic nie rób tylko do warsztatu zajechać w tym silniku nie ma pompo wtrysków . Ciśnienie jest od 30-90 albo i lepiej MPa i raczej zaglądanie bez manometru nie ma sensu . Oczywiście jak masz sprzęt i pojecie to do przelewek załóż zbiorniczki sprawdź ile paliwa się przelewa i wadliwe wtryski (elektrozawory wysokiego ciśnienia) do regeneracji.
  • Level 11  
    Już postanowiłem samochód oddam do serwisu boscha. Kolego Dziadzio w tych samochodach są pompo wtryski. Jak koledzy uważacie z immobilajzerem czy transponder można powtórnie programować?
  • Level 14  
    Problemem okazał się immobiliser ??
    Czy coś z rozdzielaczem lub pompo wtryskami??
  • Level 30  
    Tam nie ma pompowtrysków.Słuchaj dziadzi

    Dodano po 54 [sekundy]:

    Rozdzielacza też tam nie ma.
  • Level 9  
    . Jezeli auto jezdzilo wczeniej to czy po mocniejszym dodaniu gaslo lub przechodzilo w tryb awaryjny a po ponownym uruchomieniu bylo ok. do czasu kiedy znowu przycisnoles mocniej pedal gazu to wtryski puszczaja na przelew i to nie jeden. Z rozruchu nie odpalisz zbyt male cisnienie na listwie wszystko ucieka w przelew.
    Czeka Cie regeneracja sprawdzenie pompy bo czesto opilki puszcza iczysczenie zbiornika oraz przewodow jezeli po regeneracji wtryskow chcesz pojezdzic.
  • Level 11  
    Witam ponownie samochód trafił do serwisu boscha. Na razie w serwisie uruchomili auto. Błędy z immobilizera niby miały wpływ na to, że foka nie pali, a z tego co mechanik mówił, że powodem jest zbyt małe ładowanie z alternatora. Niby wyskakują też błędy związane z napięciem na poduszkach przez te ładowanie.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Ale jak to tam nie pompo wtrysków? Pompy też nie ma. Panowie, a co do tego immo może mi ktoś odpowiedzieć czy da się ponownie zaprogramować transponder z innego forda?
  • Level 29  
    jarem21 wrote:
    Mam forda focusa II z 2007 roku z silnikiem 1,6 TDCI
    Literka C w oznaczeniu silnka to Common rail
  • Level 19  
    Silnik 1.6 TDCI jest silnikiem Common Rail z Peugeota czyli inaczej 1.6 HDI 109 KM lub 90 . Problem z odpaleniem spowodowany licznikiem w którym jest immobliser . Na tym sie skupić.
  • Level 11  
    Witam ponownie ciąg dalszy napraw forda. Tym razem samochód pali po przekręceniu stacyjką gdzieś za piątym razem dopiero pali. Kolejny mechanik kolejna historia. Nowy mechanik stwierdził skoki napięcia. Oczywiście skasował błędy. Wszystko było ok samochód normalnie palił ale po włączeniu tempomatu zapaliła mi się kontrolka od hamulca ręcznego, wyskoczył napis usterka układu kierownicy oraz zgasły światła mijania. Jeśli ktoś wie czego są to objawy proszę o pomoc, a i wyskoczył błąd D900 listwy.
  • Level 11  
    Sprawa rozwiązana po pierwsze - dziwne błędy wyskakujące wynikają z złego ładowania zamiast 14,5V dochodziło do 18V(uszkodzony nowy alternator). Po wymianie wszystko wróciło do normy z elektryką. Trudne palenie wynikło z zapchanego smoka(szlam zatkał wlot). Sprawa rozwiązana.