Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Clio III ogranicznik drzwi

waldik41 26 Lut 2012 18:59 3307 8
  • #1 26 Lut 2012 18:59
    waldik41
    Poziom 12  

    Jak w temacie ogranicznik ,który strzela.Jak sobie poradzić z ogranicznikiem.Czy jest on w jakiś sposób rozbieralny?Pewnie trzeba go przesmarować ,tylko jak się do niego dobrać?
    Próbowałem pryskać WD bez efektu.Czy ktoś przerabiał temat strzelających drzwi w Clio III?
    Pozdrawiam

    0 8
  • #2 26 Lut 2012 21:11
    mickemaster
    Poziom 27  

    Auto po "dzwonie" ?

    0
  • #3 27 Lut 2012 16:01
    waldik41
    Poziom 12  

    nie
    jak nie masz koncepcji na pomoc to nie nabijaj postów.A jakby było po dzwonie to co wtedy?

    0
  • #4 27 Lut 2012 17:47
    mickemaster
    Poziom 27  

    To wtedy trzeba profesjonalnie naprawić w odpowiednim warsztacie. Nie nabijam postów, punktów mam pod dostatkiem.

    0
  • #5 04 Kwi 2012 20:52
    waldik41
    Poziom 12  

    Hej
    A na czym polega profesjonalna naprawa?Problem już dotyczy 3 drzwi,to jak wiesz to doradż.Może przewiercić otwór w okrągłej części ogranicznika i spróbować psiknąć WD40,albo jeszcze lepiej nagwinować otwór i wkręcić kalamitkę i nasmarować cały mechanizm?

    0
  • #6 04 Kwi 2012 21:31
    mickemaster
    Poziom 27  

    Próbuj kolego pomysły masz całkiem całkiem...

    0
  • #7 04 Kwi 2012 21:53
    waldik41
    Poziom 12  

    Widzisz kolego ,mechaniką trudnię się dłuugi okres czasu,tylko takiego ogranicznika nie rozbierałem i nie wiem do końca w którym miejscu zrobić otwór ,aby nie trafić na jakąś dźwignie lub sprężynę.

    0
  • #8 30 Sie 2012 23:03
    mariansq
    Poziom 15  

    Witam

    To, ze ogranicznik wydaje charakterystyczny trzask jest wina uszkodzonej tulei. Zadne samrowania WD40 , towotem lub innymi smarowidłami nie pomoga. Uszkodzona powierzchnia tulei powoduje skokowa prace mechanizmu i w efekcie odgłos strzału. Tylko wymiana tulei tocznych na nowe lub kuopno nowego rozwiąze problem.
    W przypadku ograniczników "puszkowych" jak je nazywam sprawa jest trudniejsza - problematyczna rozbiurka ogranicznika. Jesli chodzi o ograniczniki klasyczne takie jak w Clio I i Clio II to dostepne sa u mne tuleje naprawcze dzieki którym mozna zregenerować ogranicznik - po wymianie pracuje jak nowy a drzwi otwieraja sie jak w aucie salonowym

    Jeśli potrzebujesz tulejek do Laguna II, Espace IV , Clio I i Clio II pisz na maila:
    mariansq(malpa)tlen.pl

    pozdrawiam

    0
  • #9 31 Sie 2012 17:01
    waldik41
    Poziom 12  

    Dzięki za szczegółowy referat.
    Zapewne jak zauważyłeś lub nie to mowa w temacie o ograniczniku w Clio III.
    Twoje wywody ,,reklamowe" mają się nijak do tego rodzaju ogranicznika.Dodam ,też że chyba tak jak Ty mam styczność z tokarką i toczeniem i nie tylko,także zakup zostawiam bez komentarza.Póki co ograniczniki jakoś przestały strzelać,ale i tak myślę o wprowadzeniu smaru do mechanizmu jak nazywasz ,,puszkowego".
    Może pomoże ,a na pewno nie zaszkodzi.Rozbiórka bardzo problematyczna.Może jakby jeden zepsuć na naukę ,to kto wie :D .Polak potrafi :D
    Pozdrawiam

    2