Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Talia 2002 1,4 v8

27 Lut 2012 10:32 1100 5
  • Poziom 7  
    Mam pytanie o przyczynę takiego zachowania auta. Rano gdy odpalam samochód przekręcam kluczyk i autko odpala a po chwili gaśnie i żeby go zapalić muszę wcisnąć pedał gazu do dechy albo pompować, po czym puszczam nogę z gazu i znowu gaśnie, czy może przyczyna leży w pompce która pompuje paliwo lub jego filtra jeśli się takowy zanajduje. Proszę o radą a może jest to inna przyczyna ???
  • Poziom 39  
    Może być pompka, ale także nie koniecznie :)
  • Poziom 7  
    witam ponownie wymieniłem przepustnice całą z krokowym silniczkiem niby się poprawiło ale... po dodaniu gazu potrafią obroty spaść poniżej 500 i nagle się podnieśćdo 1000 lub zgaśnie.. jeszcze został mi do sprawdzenia filtr przy silniczku pompki paliwa jeśli ktoś wie gdzie on się znajduje będe wdzieczny za podpowiedz
  • Poziom 15  
    Witam! Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok 3.5 Bar, filtr paliwa masz mniej więcej na wysokości prawych tylnych drzwi pasażera ukryty przed tylną belką .
    Ale sprawdź też MAP Sensor i czujnik temperatury powietrza zasysanego zamontowanego w kolektorze ssącym.
  • Poziom 21  
    Zacznij od wymiany filtra kolego bo pewnie ma tyle co auto (10 lat)!
  • Poziom 7  
    Witam dzięki za podpowiedz filtr wymieniłem paliwa był dzięki podpowiedzi przed belką , ale dalej ten sam objaw jeszcze sprawdzę ciśnienie pompki i ten czujnik. aa nadmienię jeszcze że rano gdy go zapale pierwszym razem słychać podwyższone obroty jakby chodził na ssaniu a po dodaniu gazu gaśnie jak by ssanie się wyłączało może czujnik temperatury za szybko się zamyka infor.kompa błędnie że silnik jest nagrzany ?? ale sprawdzę jeszcze czujnik.Dzięki za info