Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Java] Jak i od czego zacząć programować?

czaru5 29 Lut 2012 19:37 5661 8
  • #1 29 Lut 2012 19:37
    czaru5
    Poziom 2  

Witam
    Chciałbym zacząć programować w języku Java. Jestem kompletnie początkujący, jak na razie mam książki: "K. Walczak nauka programowania dla początkujących", "Java 2 Podstawy"
    Oraz tą stronkę http://fatcat.ftj.agh.edu.pl/~palka/public/java_pl.pdf
    Co polecicie od siebie dla kompletnego laika???
    Nie zależy mi na szybkim nauczeniu się, tylko dokładnym, zamierzam w przyszłości programować Java i może C++ (tylko nie wiem czy podołam) więc wstęp jakiś trzeba mieć.

Próbowałem już coś z tego co podałem tylko poradniki nie przedstawiają jak dokładnie uruchomić np. Wirtualną maszynę, są napisane pod stare wersje JDK.
    Czy wersja coś zmienia np. 1.3 albo 6?
    Mam w folderze Java pare wersji chciałbym wszystko pousuwać i zainstalować jedną wersję tylko jak? Jaką wersje?

Prosiłbym o kontakt z jakimś programistą Java który by mi mógł co i jak powyjaśniać na GG:2592483.

0 8
  • #2 29 Lut 2012 21:09
    jasjarzy
    Poziom 13  

Jawa to nic wielkiego.Ustawiasz i chodzi. Programuj w C++++i+.

Dodano po 1 [sekundy]:

Jawa to nic wielkiego.Ustawiasz i chodzi. Programuj w C++++i+.

Moderowany przez arnoldziq:

I za tę wielce znaczącą wypowiedź, udzielam koledze Ostrzeżenia #3.

-2
  • #3 29 Lut 2012 21:41
    czaru5
    Poziom 2  

Prosiłbym o wypowiedzi osób które choć trochę się znają na Javie i nie piszą bezsensownych postów :)

0
  • #4 29 Lut 2012 21:41
    McMonster
    Poziom 32  

Środowisko BlueJ, prymitywne, ale wizualizacja klas pomaga początkującym z programowania obiektowego.

0
  • #5 29 Lut 2012 21:50
    1930670
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 29 Lut 2012 23:14
    McMonster
    Poziom 32