Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać

29 Lut 2012 19:53 8636 14
  • Poziom 16  
    Witam. Tak jak w temacie. Uruchomiłem zgrzewarkę po paru latach stania i pozgrzewałem parę blaszek w warsztacie nagle sprzęt przestał zgrzewać. Myślałem że uchwyt się przegrzał i trzeba go ostudzić bo to podobno normalne w tej zgrzewarce ale na drugi dzień sprawdzałem na jednym i drugim uchwycie i nic nie idzie. Zgrzewarka normalnie się włącza jak nacisnę włącznik na uchwycie do zgrzewania to załącza się cały układ regulujący czas zgrzewu ale nic więcej się nie dzieje. Co mogło paść i co mogę sam posprawdzać? Nie znam się na elektryce ale podstawy obsługi miernika znam to może ktoś mnie naprowadzi które kabelki posprawdzać ?

Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać Zgrzewarka punktowa RZP-2A- przestała zgrzewać
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Tzn. możesz coś więcej napisać ? Co sprawdzić co ewentualnie można wymienić.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Kondensatory są jakoś dziwnie przebarwione.
    Stawiam na to, że padły.
    Od nieużywania elektronika niszczeje. Do środka dostał się kurz, wilgoć, styki zaśniedziały i efekt gotowy.
    Zrób leprze zajęcia w lepszej jakości tych płytek i nie z boku, tylko widok z góry i widok z drugiej strony.