Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zawieszenie cinquecento 700 na 1.1

29 Lut 2012 20:12 3283 9
  • Poziom 11  
    Witam mam pytanko jaka jest róznica w zawieszeniu w cinquecento 700 i cinquecento Sporting 1.1

bo w planach do 700tki mam wsadzenie 1.2 16v ale niewiem co trzeba przerobić w zawieszeniu żeby mi podeszły Bilstein b6 i żeby prowadził się jak gokart:)

prosze o pomoc bo jestem w tym temacie zielony :|
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Zawieszenie w sportingu jest grubsze i o wiele wytrzymalsze, zawieszenie seryjne w 700setce może nie wytrzymać takiej mocy.
  • Poziom 11  
    a możesz mi to jakoś dokładniej opisac lub wyjaśnić
  • Specjalista - DAF Trucks
    halo halo! Pracowałem przez x lat w Kałuża Motorsport, gdzie podstawowym autem, nad którym pracowaliśmy były CC i SC do celów sportowych.

CC Sporting ma drążek skrętny z przodu, czego nie ma 700;
    CC sporting ma inne amortyzatory przód i tył oraz inne sprężyny.
    Oczywiście inne koła.
    Pozostałe części są takie same.
    Fabrycznie CC 1.1. wychodził z trochę inną niż 700 zbieżnością kół.

PS. ponad 12 lat temu miałem CC 1.2 16V ( silnik od Punto 85!, z aluminiowym kolektorem dolotowym!), skrzynia 6-tka ( C514.610) ze szperą Kałuża Motorsport, dodatkowo komputer + wiązka komputera + wtryskiwacze od Włoskiego Abartha ( dokładnie to był od Abarth 1.1 na wielopunkcie- głowica od Punto 75), wałki od świątka, kolektor wydechowy + reszta układu wydechowego wykonane w Kałuża Motorsport, oczywiście głowica robiona (kanały osobiście korygował sam Zdzisiek Kałuża), planowana itd, koło zamachowe odchudzone o 64%, dolot do przepustnicy też wyrób własny.Przepustnica od Punto 1.2 8V 75km Rozwiercana na większą średnicę gardzieli + nowa płytka uchylna od Golfa.