Witam was, mam problem z ruterem Cisco EPC3925. A mianowicie:
Jakiś czas temu mój dostawca internetu (kablówka - firma Telpol) zmienił mi ruter na Cisco EPC3925. W domu są 3 komputery, stacjonarny i 2 laptopy. Stacjonarny po kablu skrętkowym działa bez problemu, starszy laptop Toshiba: po wifi - również bez problemu.
Natomiast mój laptop (Asus F5Sr) ma następujący problem: również działa po wifi, lecz co jakiś czas (różnie - czasem 3 razy w ciągu godziny, czasem 2 razy na dzień tylko) przestaje działać internet - tzn. cały czas połączenie w ruterem jest, ale mój Windows 7 pokazuje "Ograniczony Dostęp" i internet nie działa, muszę wtedy rozłączyć się i połączyć ponownie.
Z tego co już próbowałem:
- przeinstalowałem sterowniki do karty sieciowej w komputerze
- przeinstalowałem Windows 7 (oryginalny, 32bit, cały czas aktualizowany) - bez zmian.
- próbowałem Ubuntu - objawy podobne jak na Windows, tylko rozłącza się po prostu z routerem
Dodam jeszcze, że mój laptop w mieszkaniu studenckim (wifi na ruterze D-Link) i na uczelni (też wifi) działa bez żadnego problemu.
Jeśli chodzi o konfiguracje rutera - jest zablokowana, nie znam hasła do panelu administracyjnego.
Powiedzcie koleżanki i koledzy, czy ktoś się spotkał z takim problemem i czy możecie podrzucić jakieś rozwiązanie? Bo mi już nie przychodzi nic do głowy.
Jakiś czas temu mój dostawca internetu (kablówka - firma Telpol) zmienił mi ruter na Cisco EPC3925. W domu są 3 komputery, stacjonarny i 2 laptopy. Stacjonarny po kablu skrętkowym działa bez problemu, starszy laptop Toshiba: po wifi - również bez problemu.
Natomiast mój laptop (Asus F5Sr) ma następujący problem: również działa po wifi, lecz co jakiś czas (różnie - czasem 3 razy w ciągu godziny, czasem 2 razy na dzień tylko) przestaje działać internet - tzn. cały czas połączenie w ruterem jest, ale mój Windows 7 pokazuje "Ograniczony Dostęp" i internet nie działa, muszę wtedy rozłączyć się i połączyć ponownie.
Z tego co już próbowałem:
- przeinstalowałem sterowniki do karty sieciowej w komputerze
- przeinstalowałem Windows 7 (oryginalny, 32bit, cały czas aktualizowany) - bez zmian.
- próbowałem Ubuntu - objawy podobne jak na Windows, tylko rozłącza się po prostu z routerem
Dodam jeszcze, że mój laptop w mieszkaniu studenckim (wifi na ruterze D-Link) i na uczelni (też wifi) działa bez żadnego problemu.
Jeśli chodzi o konfiguracje rutera - jest zablokowana, nie znam hasła do panelu administracyjnego.
Powiedzcie koleżanki i koledzy, czy ktoś się spotkał z takim problemem i czy możecie podrzucić jakieś rozwiązanie? Bo mi już nie przychodzi nic do głowy.