Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie sieciowe, router tp-link.

czes1939 07 Mar 2012 12:36 4737 50
  • #31
    czes1939
    Poziom 10  
    Jaaaaaaaa.............. juz kupiłem:D
    Ale wielkie dzieki za checi, to tez sie liczy;)
  • #32
    czes1939
    Poziom 10  
    Witam jeszcze raz, niestety...
    Kupiłem nową karte sieciowa, zainstalowałem sterowniki, wszystko jest cacy.
    'Stare' problemy zniknely, ale pojawily sie nowe - pierwszym byly wartosci do wpisania dotyczace szczegolow dostawcy internetu (czy to PPPoA lub PPPoE, albo wartosci VPI i VCI), ale i z tym dalem rade, po krotkim telefomie na infolinie NETII.
    Spoko, wpisalem wszystko wedlug zalecen Pana z Netii i.... dalej wyskakuje oto taki blad:
    Połączenie sieciowe, router tp-link.
    Pomozcie prosze bo nie mam juz do tego glowy. Co tym razem jest nie tak, ma ktos jakies pomysly:?:

    Dodano po 2 [minuty]:

    A i dodam, ze gdy wpisuje w przegladarke 192.168.1.1 to nie wyskakuje mi okienko do wpisania hasla i nazwy uzytkownika, pisze tylko ze nie mozna polaczyc sie z internetem....
  • #33
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Jak ustawiles zakladke WAN? Pokaz screen.
  • #34
    artaa
    Poziom 43  
    czes1939 napisał:
    A i dodam, ze gdy wpisuje w przegladarke 192.168.1.1 to nie wyskakuje mi okienko do wpisania hasla i nazwy uzytkownika, pisze tylko ze nie mozna polaczyc sie z internetem....

    To niby jak konfigurujesz router??
  • #35
    czes1939
    Poziom 10  
    Połączenie sieciowe, router tp-link.
    Router konfiguruje przez kreator z plytki, ktora byla w zestawie i wlasnie na tym (ostatnim juz) punkcie instalacji routera wyskakuje blad:
    Połączenie sieciowe, router tp-link.
  • #36
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Ten kreator mozesz sobie darowac.
    W konsli CMD wpisz IPCONFIG i opisz nam wynik.
  • #38
    artaa
    Poziom 43  
    Ustaw aby karta korzystała z DHCP i podaj ponownie ekran IPCONFIG.
  • #39
    czes1939
    Poziom 10  
    A jak to zrobic?

    Dodano po 17 [minuty]:

    Połączenie sieciowe, router tp-link.
    Mam to raczej wlaczone i dalej nic, jak wpisuje w przegladarke 192.168.1.1 to 'nie mozna wyswietlic strony'

    Dodano po 52 [sekundy]:

    A i przed tem typ uruchomienia mialem na 'automatyczny'.
  • #40
    artaa
    Poziom 43  
    Kto ci kazał tu grzebać?!
    Ma tu być automatyczny.

    Masz ustawić w panelu karty sieciowej aby pobierała IP auto.
  • #41
    czes1939
    Poziom 10  
    Mam ustawione na automatyczne. Nikt mi nie kazal i nikt dobrze nie wytlumaczyl....
  • #42
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Daj jeszcze raz wynik z konsoli CMD, tym razem komenda:
    IPCONFIG /ALL
  • #44
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Wszystko wyglada poprawnie.
    Wpisz ponownie 192.168.1.1 w przegladarke (sprawdz tez z inna przegladarka lub wpisz w explorerze), nie pomyl sie w pisaniu , maja byc kropki, nie przecinki miedzy cyframi.
  • #45
    czes1939
    Poziom 10  
    Zainstalowalem firefox'a i dopiero tutaj zaskoczylo. Przed tem proby na explorerzei google chrome konczyly sie fiaskiem. Tylko ze teraz internet dziala mi tylko w firefoxie, a to tez lipa jest. mam otwarta teraz strone elektrody, ale na drugiej karcie mam strone "192.168.1.1"
    Co jest nie tak??
    A i wifi tez dziala teraz bo lacze sie przez telefon teraz.
  • #46
    Bródka
    Poziom 39  
    czes1939 napisał:
    Przed tem proby na explorerzei google chrome konczyly sie fiaskiem. Tylko ze teraz internet działa mi tylko w firefoxie, a to tez lipa jest.

    Co mi tu wygląda na zaśmiecony system szkodnikami, mam tu na myśli spyware, wirusy
    Jakiego masz antywirusa ?
    Zeskanuj system programem Spybot Search & Destroy z aktualną bazą szkodników
  • #47
    Bródka
    Poziom 39  
    czes1939 napisał:
    A moge tym programem -> Malwarebytes Anti-Malware

    Możesz ale zastosuj pełne skanowanie choć z doświadczenia zauważyłem że to co wykrywa Spybot Search & Destroy, niekoniecznie wykrywa Malwarebytes Anti-Malware
  • #48
    czes1939
    Poziom 10  
    Mam ESET NOD32 4.
    Ok juz pobieram, jak przeskanuje to dam znac co i jak.

    Dodano po 9 [minuty]:

    A moge tym programem -> Malwarebytes Anti-Malware - bo tamten cos sie zainstalowac nie chce:D

    Dodano po 2 [minuty]:

    Mam tez 'Dr. WEB Curelt'

    Dodano po 2 [minuty]:

    A 'Dr. WEB Curelt' da rade, czy najlepszy bedzie 'Spybot Search & Destroy'??

    Dodano po 7 [minuty]:

    Połączenie sieciowe, router tp-link.
    Przy tym przerywa mi instalacje - wyskakuje okienko z napisem 'Error sending request. The connection with the srever was reset.'
  • Pomocny post
    #49
    Bródka
    Poziom 39  
    czes1939 napisał:
    A 'Dr. WEB Curelt' da rade, czy najlepszy bedzie 'Spybot Search & Destroy'??

    Powinien dac rade
    czes1939 napisał:
    Przy tym przerywa mi instalacje - wyskakuje okienko z napisem 'Error sending request. The connection with the srever was reset.'

    Coś blokuje serwer spybota, możliwe ze to twój firewall na esecie o ile go posiada jak nie to można podejrzewać szkodniki
  • Pomocny post
    #50
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Internet Explorer - opcje - polaczenie, czy tam nie masz czasem wprowadzonych zbednych danych?
  • #51
    czes1939
    Poziom 10  
    DriverMSG napisał:
    Internet Explorer - opcje - polaczenie, czy tam nie masz czasem wprowadzonych zbednych danych?

    Tak miales racje - w ustawieniach sieci lokalnej LAN, w 'serwer proxy' byla zaznaczona opcja 'uzyj serwera proxy dla sieci LAN (te ustawienia nie sa stosowane dla polaczen telefonicznych lub VPN). Odznaczylem ta opcje i wszystko jest teraz git;)

    Dodano po 20 [minuty]:

    Wszystko OK, a i programy nie wykryly niczego;)
    Wielkie dzieki za pomoc, problem rozwiazany:)