Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak oszczędzić pompe paliwa na lpg

04 Mar 2012 11:04 1562 8
  • Poziom 12  
    Witam.

    Kupiłem BMW e30 z 87roku:) ale nie o to chodzi.

    Jest odcięcie paliwa za pompka paliwa, juz jedna pompka mniej, nie wytrzymała pracy w ciągłym stresie, a bez niej tez sie nie da. ..

    I tu pytam co zrobić żeby pracowała swobodnie? czy można to odcięcie założyć przed nią? (raczej nie). Wiec zamontować dodatkowy elektrozaworek żeby sobie pompowała paliwo w kółko i po przełączeniu dopiero dawała na silnik zasysała z baku i odpalała samochodzik czy jest prostszy sposób?


    Proszę o porady:) z góry wielkie dzieki:)
  • Poziom 42  
    Pilnować żeby w baku była odpowiednia ilość paliwa i nie martwić się pompą.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    To jest pompa mechaniczna, niby jak to zrobić?.
    Nie martwic się o nią? : poszło paliwo do oleju, a teraz alektrozaworek puszcza benzynę podczas pracy na lpg
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    krzysztofer5 napisał:
    Cez_mezo napisał:
    To jest pompa mechaniczna
    Trzeba było to od razu napisać.


    Przepraszam mój błąd
  • Poziom 38  
    Oglądnij rozwiązanie w starych Audi 80 B3 na gaźniku Keihina, nie wiem czy Pierburg też tak miał. Z pompki paliwo idzie do małego zbiorniczka przykręconego do głowicy. Nadmiar wraca do zbiornika a elektrozawór montujesz na wężyku zbiorniczek - gaźnik.
  • Poziom 12  
    Potrzebny mi elektrozaworek 2 strefowy. ( jedno wejście dwa wyjścia)
  • Poziom 12  
    Wsadziłem dwa elektrozaworki i mały zbiorniczek , śmiga superek, no trochę dłużej kreci przy odpalaniu na benzynce ale do przeżycia