Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat 126p Dziwna usterka z obrotami nikt nie może dojść końca

05 Mar 2012 12:50 3616 9
  • Poziom 8  
    Witam

Zaczne od tego że nie jestem całkowicie zielony w mechanice samochodowej ale mam problem z którym i ja i nikt inny nie jest w stanie sobie poradzić.

Dane: Fiat 126p rocznik 1993 wersja FL

Objawy :

Silnik po lekkim dodaniu gazu ( ok 2500rpm ) dość mocno szarpie nie pracuje równo , nieraz na wolnych obrotach sam z siebie gaśnie nawet w trakcie jazdy i jest problem z ponownym uruchomieniem. Wcześniej bywały takie objawy ale trwało to jeden dzień niestety nikt nie może dojść końca z tym:

Co zostało zrobione wymienione :

- Nowy gaźnik
    - Nowy aparat zapłonowy
    - Nowe przewody zapłonowe
    - Nowe świece
    - Nowy rozrząd
    - Głowica zrobiona
    - Nowa pompka paliwa
    - Nowa cewka
    - Zmieniana cewka z dwu na jedno palcową+kopułka żadnych zmian
    - Luzy zaworowe okey
    - Zapłon sprawdzony na stroboskopie i żarówce
    - Przerwa w porządku
    - Pomijałem stacyjkę doprowadzałem prąd od alternatora do cewki , nic nie dało
    - Elektro-dysza była czyszczona , w jej miejsce wkręcona została śruba

Także jak widać niemalże wszystko zostało wymienione i sprawdzone a mimo to silnik gaśnie szarpie i nie można dojść z nim końca.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Silnik jest poprawnie złożony?
  • Poziom 8  
    Poprawnie Błażej rozrząd wszystko idealnie pokrywa się ze znakami , po złożeniu silnika przez 300km było idealnie silniczek chodził jak zegarek żadnych szarpnięć . Teraz mu lekko przyspieszyłem zapłon chodzi równo ( na obrotach 2500 ) po chwili coś mu się dzieje i zaczyna silnikiem rzucać na lewo i prawo .

Dodam że podczas równej pracy i w momencie przejścia w przerywanie dodatkowo w gaźnik kicha

Pod wieczór wrzucę filmik z pracy silnika niestety niewiele na nim widać ale wrzucę .