Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki zewnętrzne dużej mocy do komputera, pomoc w wyborze

05 Mar 2012 17:09 5714 33
  • Poziom 8  
    Witam.
    Zacznę od tego że kompletnie nie znam się na nagłośnieniu, a chciałbym zakupić jakiś zestaw grający pod komputer który dobrze sprawdzałby się w pokoju jak i na podwórku. Kwota jaką posiadam to ok. 400zł. Zestaw ten ma służyć głównie do wszystkich rodzajów muzyki zaczynając od techna na blues kończąc. Kolega proponował mi tubę tylko nie wiem czy bas z takiej tuby nie będzie przekrzykiwać muzyki ].;p w sumie to najważniejsze żeby było bardzo głośno;p Z góry dziękuję za porady i propozycje. Pozdrawiam:)

Regulamin p.3.1.13. Proszę poprawić niechlujną pisownię! [P.]
    Mógłby pan pogrubić to co wg. pana jest niechlujne w tym tekście bo nie bardzo mogę się połapać:)
  • Poziom 43  
    konrad2815 napisał:
    Kolega proponował mi tubę

Tuba to taki instrument, więc mamy się domyślać ze grasz na tym ? Czy on jest jakimś muzykiem i chce się tego pozbyć ?

Rozumiem że poszukujesz kolumn i wzmacniacza stereo, zgadza się ?
    Od razu napiszę że za 400zł nie spodziewaj się rewelacji i fajerwerek. Poza tym nie ma sprzętu uniwersalnego który zagra i w pokoju i w plenerze. Więc zdecyduj się czy więcej przebywasz w pomieszczeniu czy na dworze.
    Jakiej wielkości jest pokój w którym sprzęt będzie stał ?
  • Poziom 8  
    Wiec tak pisząc tuba miałem na myśli tubę samochodową ze wzmacniaczem. Wybieram jednak pokój. Powierzchnia pokoju 16m2. Wiem nie spodziewam się jakichś rewelacji no ale myślę, że coś przyzwoitego można za to kupić:)
  • Pomocny post
    Moderator Akustyka
    konrad2815 napisał:
    Wiec tak pisząc tuba miałem na myśli tubę samochodową ze wzmacniaczem.
    A co to jest tuba samochodowa ? Jakaś część tłumika ? Nie bardzo się orientuję w samochodach.