Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson AF2818 Obraz zniekształca się, dźwięk cały czas jest jest.

asek1 05 Mar 2012 22:58 2648 27
  • #1 05 Mar 2012 22:58
    asek1
    Poziom 9  

Koledzy piszę bo już nie wiem co robić. Obraz po paru minutach zniekształca się w pasy latające się z góry na dół, Miałem drugi na części i podmieniłem zasilacz ale to nie to.
    Kondensatory CE707 i CE706(8 ?? nie widać zbytnio)czyli 100uF/16V wymieniłem bo czytałem że to to ale nie to:( choć nie były napuchnięte.
    Cinch w ogóle nie działało ale podkusiło mnie i wymontowałem te nowe kondensatory i obraz się pokazał ale długo się nie cieszyłem bo po paru minutach zaś problem z obrazem, tym razem nie pasy lecz czarny ekran.

Może mi ktoś wytłumaczyć co to za przyczyna? Co muszę jeszcze wymienić? Z elektroniki jestem laikiem ale postaram się doszkolić jak ktoś będzie mi tłumaczył co muszę wymienić:)

0 27
  • #2 06 Mar 2012 00:03
    agatu15
    Poziom 9  

Kolego w jaki sposób masz tuner podłączony do tv(EURO TV/VCR,CINCH AUDIO,CINCH VIDEO) sprawdź kabel, jeśli to nie kabel możliwy problem z głowicą.
    Napisz czy występuje to na wszystkich kanałach czy tylko na wybranym paśmie transpondera a jeśli tak to jakiego satelity?
    I wreszcie czy programowałeś tuner sam przez port RS 232 z wgraniem nowego softu i listy kanałów i ustawień?

0
  • #3 06 Mar 2012 00:17
    asek1
    Poziom 9  

Cały czas pod EURO miałem podpięty tuner i z softem też próbowałem. Kabel też jest ok. Dźwięk jest i sygnał też, problem jest tylko z obrazem.
    Jeśli chodzi o softy, boty to jestem w temacie ale jeśli chodzi o elektronikę to już gorzej temu się pytam:)

0
  • #4 06 Mar 2012 00:36
    agatu15
    Poziom 9  

Problem z głowicą murowany to częsta wada fergusona podobnie jak jego przegrzewanie się.