Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nokia N95. Czarny ekran. Taśma? LCD? Filtr? Na TV wyświetla menu telefonu.

arturoA8 05 Mar 2012 23:07 5076 13
    arturoA8
    Level 9  
    Witam

Jestem nowy i szczerze mówiąc nie znam się na telefonach, naprawiłem już kilka sztuk amatorsko ale ten przypadek mnie przerósł.
    ale do rzeczy:

Nokie dostałem od znajomego w rozliczeniu (za 40zł) mówił że pewnego dnia przestał działać wyświetlacz.
    Pomyślałem więc o taśmie. Po wymianie taśmy LCD okazało się że jest to samo, po wymianie wyświetlacza dalej to samo. Doszło do tego że mam już 2 taśmy i 2 wyświetlacze i na żadnej kombinacji nie działa (cały czas czarny ekran).

Klawisze górne się nie podświetlają, klawiatura numeryczna działa cała, górna klawiatura (czyli ta z taśmy) nie działa prawie cała (działa tylko strzałka w lewo, czerwona słuchawka oraz to 2 menu takie obrotowe)

Telefon podłączałem z kabla do TV i wyświetlało obraz z telefonu, telefon się normalnie włącza, jest wibracja, gra muzyczka powitalna.

Tylko cały czas czarny ekran.

Nie wiem czy to ważne ale pod klawiaturą numeryczną są 4 takie kostki z których 1 nie świeci. Ten lewy górny (1152)

Pozdrawiam i proszę o pomoc :|
    Pocieszny
    Level 38  
    Elementy, które wymieniałeś były oryginalne? Jeżeli to była jakaś chińszczyzna za 20zł to może tu jest problem, bo felerne sztuki często się zdarzają. Jeżeli taśma i LCD są na pewno sprawne to jeszcze mogą być uszkodzone filtry, ale do ich wymiany potrzebujesz lutownicy hot air i trochę wprawy.
    piotrek19833@
    Level 13  
    Czy przy gniezdzie tasmy nic nie jest uszkodzone -chodzi mi o 4 małe kostki (ic)
    arturoA8
    Level 9