Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung B2710 zrywa połączenie bluetooth z Plantronics K100

06 Mar 2012 10:29 6107 6
  • Poziom 1  
    Mam problem z połączeniem bluetooth między zestawem głośnomówiącym Plantronics K100 a Samsungiem B2710. Niby wszystko działa ale kiedy jadę i nie korzystam z telefonu to co jakiś czas słyszę komunikat głosowy z K100 "must connected" a po dłuższej chwili "connected". I tak zrywa i łączy co jakiś czas. Wie ktoś może jak temu zaradzić?
  • Poziom 2  
    mam to samo, tylko B2710 i plantronics 975 discovery, zrywa i łączy i tak w kółko
  • Poziom 9  
    Podłączam się pod temat- u mnie zrywa połączenie z Nokia HF-310 i nie chce połączyć ponownie, telefon jakby się zawieszał - przez dłuższy czas (kilkanaście minut) pokazuje ikonę jakby był połączony z HF, zestaw już dawno jest wyłączony.
    Z telefonem Nokii zestaw głośnomówiący działał bez zarzutu.
  • Poziom 9  
    Dodam kolejne urządzenie, z którym B2710 nie współpracuje jak należy ... zestaw głośnomówiący Nokia CK-200.
    Problem opisywałem kiedyś na http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=22581 . Od tego czasu minął rok, aktualizowałem oprogramowanie zarówno w CK-200, jak i w niebrandowanym B2710 ... bez sukcesu.
    Inne telefony działają z wspomnianym zestawem zupełnie bezproblemowo, a połączenie z B2710 Solid bardzo często szwankuje :(
    Użytkownicy na kilku polskich i zagranicznych forach zgłaszali ten sam kłopot ( np. http://forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=9387 , http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=253894&postcount=161 ).
    Winą nie są zestawy głośnomówiące, winowajcą jest Samsung :/
    Sprawdzałem sprawę z różnymi wersjami niebrandowanego firmware ...
  • Poziom 11  
    Zrywa także połączenie z zestawem Samsunga HF4000.
    Wygląda to w ten sposób, iż połączenie zostaje samoistnie zakończone ale na wyświetlaczu B2710 nadal widnieje ikonka informująca o trwaniu połączenia.
  • Poziom 8  
    Ja mam w aucie zestaw firmy Bury, oprócz tego 2 słuchawki Nokii i ze wszystkimi też zrywa mi połączenie. Telefon był na gwarancji w serwisie Samsunga i odesłali z informacją że wg nich wszystko z BT jest OK.
  • Poziom 11  
    Mam już czwarty, nowy telefon (z serwisu gwarancyjnego) i dalej to samo.
    Serwis autoryzowany (Regenersis, jak i CCS w Piasecznie) z uporem maniaka twierdzą, że jest wszystko OK - tylko dlaczego go w takim razie wymieniają (??)
    Niezgodność z umową też nie wchodzi w rachubę, bo sklep odsyła na ekspertyzę do serwisu autoryzowanego. :D

    Czyli kwadratura koła.