Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Sharan AFN 1.9 TDI 110 km Palenie

06 Mar 2012 18:15 6468 20
  • Poziom 9  
    Witam problem polega na tym , że auto rano pali od strzała ale gdy zagrzeje się do 70-90 stopni zaczyna sie kręcenie , mam pytanie bo zaobserwowałem duzo powietrza w wezykach paliwowych od filtra do pompy , pytanie brzmi ... czy to ma az taki wpływ ? i czy to mozliwe ze na zimno pali elegancko a na ciepło lipa?? ps. wymieniona pompa wtryskowa, czujunik temperatury, sprawdzone cisnienie slinika ,swiece wymienione,
  • Pomocny post
    Warunkowo odblokowany
    Co do powietrza w paliwie w wężykach tego nie powinno być,układ musi być szczelny.Sprawdz układ paliwowy,usuń nieszczelność a potem można dalej szukać usterek,bez podłączenia pod komputer i tak się nie obejdzie
  • Poziom 9  
    podłaczłem pod kompa koles co podłanczał nic nie znalazł oprócz , tego ze zastanawiał się nad czujnikiem obrotu wału ale to i tak było sprawdzone przez omomierz , bo kom nic anic nie wykazł po długich testach ;//
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Te kręcenie ile trwa? Najpierw wyeliminuj powietrze, a później sprawdź czy na rozgrzanym silniku dochodzi 12V na zaworek pompy. Tylko sprawdź żarówką a nie miernikiem.
  • Poziom 9  
    A jaka jest dawka na pompie?
    Spróbuj przed ciepłym startem podgrzać świece i zobacz jak auto wtedy zapali.
  • Poziom 12  
    Kolego yokass miałem taki sam problem. Powodem powietrza w układzie i długiego kręcenia był pęknięty trójnik w (przy) podgrzewaczu paliwa.
  • Poziom 17  
    Powietrze w przewodach paliwowych na zimnym silniku nie przeszkadzają a na ciepłym utrudniają rozruch?
    Akumulator i rozrusznik muszą zapewnić odpowiednie obroty silnika by nastąpił początek tłoczenia.
  • Warunkowo odblokowany
    Akumulator i rozrusznik muszą zapewnić odpowiednie obroty silnika by nastąpił początek tłoczenia.
    Ale jak odpala silnik na zimnym dobrze a na ciepłym już nie to na pewno nie jest to wina akumulatora,rozrusznika
  • Poziom 35  
    A właśnie zdziwisz się bo jest. Ten temat był wałkowany miliony razy. Pomóc może:
    - doprowadzenie do porządku rozrusznika i akumulatora,
    - zmiana "mapy" w sterowniku silnika,
    - wymiana pompy wtryskowej,
    - odłączenie czujnika temperatury w chwili rozruchu.
    Zdania na temat szkodliwości tego ostatniego są podzielone ale nie ulega wątpliwości że wtedy też pali z półobrotu.
  • Poziom 9  
    Witam ,panowie w aucie wymieniona została pompa wtryskowa 1 miesiąc temu,oraz rozrząd kompletny (INA) Czujnik temperatury ,Pompa została przetestowana komputerem ,oraz ustawiona na zegarrze, ustawienie jest idealne . W aucie mechanik sprawdził komputerem wszysto co możliwe (dodam ze mechanik z doswiadczeniem) wypatrzył jedynie za pomoca omomierza że czujnik obroru wału podczas gdy sie zagrzeje nie ma napiecią odpowidniego ... Ostatnio zauważyłem że bez różnicy czy ciepły czy zimny obroty trzyma na 1000 po zapaleniu jest na 900 a po chwili wskakuje na 1000 co to oznacza???
  • Pomocny post
    Warunkowo odblokowany
    obroty powinien mieć ok 1000 obr/min
  • Poziom 9  
    Witam ,problem podnoszących się obrotów zarzegnany, wtyczka od altelnatora była luźna i raz lączyło raz nie (pobudzdzacz) :) teraz jest narazie dobrze (potestuje zobacze) generalnie wymieniłem czujnik obrotu wału i auto zaczeło równo palić na zimnym i na cipłym :) narazie wszystko hula :D ale miedzy czasie wyszedł nastepny problem pompy wody którą wymieniłem 3 miechy temu ;/ zaczeła popuszczać ciecz:/ a co za tym idzie ,zmiana temperatury raz dmucha ciepłem a raz zimnym :/
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Miałem kiedyś podobny objaw w AFN-ie. Także był problem z odpalaniem, winowajcą był wtryskiwacz ten z kabelkiem, po wymianie na nowy problem ustapił. Może warto sprawdzic , podmienić na pewno to nie zaszkodzi.
  • Poziom 39  
    kajoj6661 napisał:
    obroty powinien mieć ok 1000 obr/min
    Bzdury wypisujesz kolego i jeszcze cię nagradzają. Obroty mają być ok 900.
  • Poziom 20  
    szok same ciekawostki i tyle ale brak wniosków,a mianowicie każde tdi jakieś powietrze tam ma w przewodach i tyle tylko kwestia ile ale skoro na zimno ok to ciepło raczej tym bardziej. Sprawdź jak kolega pisał na ciepłym silniku i wypiętej wtyczce czujnika temperatury silnika i jak będzie ok to jeden ratunek zostaje i tyle.