Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat ibiza 2004r 1,9 sdi dymi

07 Mar 2012 11:40 4058 13
  • Poziom 8  
    Witam

    Mam taki problem z moim seatem ibizą 1,9 sdi z 2004roku.
    Początkowo seat kopcił przez pare sekund (gdzieś tak 10) okazało sie że nie było kompresji (8atmosfer). Seat nie posiada tej mocy. Wymieniłem pierścienie, głowica została zregenerowana, wymiana wszystkich uszczelek, wymiana rozrządu, po czym okazało sie że po remoncie 3 cilinder w ogóle sie nie uruchamia. Podłączono go pod komputer, ustawiono dawke paliwa, zbadano wtryski, parametry sie zgadzają. Po kilku próbach ruszył cilinder ale samochód kopci jeszcze gorzej niż poprzednio.
    Wymieniono pompę wtryskową nadal bez zmian.

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej trudnej sprawy, gdyż już był on u kilku mechaników i nadal nic.
  • Poziom 39  
    Danielboczkow napisał:
    okazało sie że nie było kompresji (8atmosfer).
    Na wszystkich cylindrach?
    Danielboczkow napisał:
    okazało sie że po remoncie 3 cilinder w ogóle sie nie uruchamia
    Jakie w nim jest ciśnienie po "remoncie"
  • Poziom 8  
    przed było 8 atmosfer na 3,
    na jednym było 23 a na pozostałych po 18

    Po remoncie na wszystkich jest po 25
  • Poziom 8  
    Czyli nikt nie ma pomysłu co z moim seatem może być nie taak ?
  • Poziom 39  
    moment wtrysku jaki masz ustawiony?
  • Poziom 8  
    Jak to moment wtrysku możesz coś dokładniej ?
  • Poziom 39  
    Danielboczkow napisał:
    Jak to moment wtrysku możesz coś dokładniej ?
    Dokładniej zapytać już nie można. Jeżeli wolisz inaczej to jak masz ustawiony kąt wtrysku, ewentualnie zapłon.
  • Poziom 8  
    ja dokładnie nie wiem jak mam ustawiony nie jestem mechanikeim.

    U elektryka samochodowego jak go podpinali pod komputer to ustawiali wszystko i teraz jest taki jak powinien być.
  • Poziom 39  
    Danielboczkow napisał:
    to ustawiali wszystko i teraz jest taki jak powinien być.
    Jeżeli ustawiali wszystko i jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle?
  • Poziom 8  
    No właśnie nie wiadomo.

    wszystko niby jest ustawione dobrze już było to kolejny raz sprawdzane w innym warsztacie dzisiaj.

    Już nie jeden mechanik powiedział że takiego przypadku jeszcze nie widział.

    Dodano po 1 [minuty]:

    może to wina jakiegoś podzespołu?
  • Poziom 39  
    Danielboczkow napisał:
    Wymieniłem pierścienie, głowica została zregenerowana, wymiana wszystkich uszczelek, wymiana rozrządu, po czym okazało sie że po remoncie 3 cilinder w ogóle sie nie uruchamia.
    Tę naprawę robił mechanik? Co on na to mówi?
  • Poziom 8  
    Tak naprawiał to mechanik.

    Ogólnie to on już nie wie co ma o tym myśleć, wymienia wszystko co się da aż w pewnym momencie trafi co jest.

    więc po woli zaczyna mnie to denerwować bo ile to można kasy wydawać i wymieniać dobre części.
  • Poziom 29  
    Witam
    Na początek poszukaj dobrego diagnosty co będzie potrafił zrobić logi statyczne i dynamiczne .
    Po czym dobrze je zinterpretuje .
    Auto na to pozwala.
    Zapodaj logi albo linki do nich na forum.
    Kulenie choćby jednego cylindra uwidacznia się choćby w dawkach paliwa jakie zadaje komputer .
    Prosta podmiana wtrysków z ponownymi logami wiele może powiedzieć .
    Tak ja by zaczął naprawę .
    Pzdr
  • Poziom 8  
    Znaleziono przyczyne

    Przyczyną było paliwo tankowane na orlenie.

    Pół baku było w jakimś smarze mozna powiedziec, ropa nie miala swojego koloru lecz była czarna.

    Bak został wyczyszczony filtr rownież samochod całkowicie inaczej pracuje wszystko wróciło do normy