Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy
auto nie
jest to wersja bez przepływomierza i egr-u
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar
turbo na wolnych obr 1000 mbar
max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie na tej wartosci stabilnie przy wcisnietym pedale do oporu podcas jazdy
dawka paliwa na postoju 6-7mg maxymalna 66mg
czujniki temp wyglądają na prawidłowe wartości
wymienony regulator na listwie dla sprawdzenia ale nic to nie zmniemiło
czujnik ciśnienia turbio i temp zasysanego powietrza terz podmieniałem
Auto nie dymi ani niema problemów z rozruchem. Oczywiście nie ma żadnych zapisanych błędów
szczelność dolotu sprawdzona
węze od intercoolera robią się sztywne i nic nie syczy.
Rozrząd sprawdzony.
Turbina nie sika olejem, wirnik kręci sie swobodnie i niema nadmiernych luzów
łopatki wyglądają w porządku chociarz mogłem je zobaczyc tylko lusterkiem
Może jakieś sugestie, bo cały dzień stracony na szukanie usterki i bez efektu.
auto nie
jest to wersja bez przepływomierza i egr-u
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar
turbo na wolnych obr 1000 mbar
max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie na tej wartosci stabilnie przy wcisnietym pedale do oporu podcas jazdy
dawka paliwa na postoju 6-7mg maxymalna 66mg
czujniki temp wyglądają na prawidłowe wartości
wymienony regulator na listwie dla sprawdzenia ale nic to nie zmniemiło
czujnik ciśnienia turbio i temp zasysanego powietrza terz podmieniałem
Auto nie dymi ani niema problemów z rozruchem. Oczywiście nie ma żadnych zapisanych błędów
szczelność dolotu sprawdzona
węze od intercoolera robią się sztywne i nic nie syczy.
Rozrząd sprawdzony.
Turbina nie sika olejem, wirnik kręci sie swobodnie i niema nadmiernych luzów
łopatki wyglądają w porządku chociarz mogłem je zobaczyc tylko lusterkiem
Może jakieś sugestie, bo cały dzień stracony na szukanie usterki i bez efektu.