Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wywala główny bezpiecznik, gdy zapalają się latarnie na ulicy

08 Mar 2012 09:11 2725 16
  • Poziom 8  
    Witam
    Ostatnio codziennie, gdy na ulicy zapalają się latarnie, wywala mi główny bezpiecznik wewnątrz budynku.
    Próbowałem wyłączyć niektóre odbiorniki - przez chwilę przy wyłączonej termie było ok, teraz już nie.
    Gdzie leży przyczyna tego "zjawiska" - w sieci wewnątrz bydynku? czy na zewnątrz?
    Pozdrawiam i proszę o radę
  • Poziom 24  
    Jaki to bezpiecznik, nadprądowy czy różnicowoprądowy?
  • Poziom 8  
    Chyba różnicowoprądowy (nie znam się na tym) - główny w skrzynce wewnątrz budynku, druga skrzynka z licznikiem jest na zewnątrz i tam jest ok
  • Moderator
    Kowalski2 napisał:
    Witam
    Ostatnio codziennie, gdy na ulicy zapalają się latarnie, wywala mi główny bezpiecznik wewnątrz budynku.
    Próbowałem wyłączyć niektóre odbiorniki - przez chwilę przy wyłączonej termie było ok, teraz już nie.
    Gdzie leży przyczyna tego "zjawiska" - w sieci wewnątrz bydynku? czy na zewnątrz?
    Pozdrawiam i proszę o radę

Daj spokój, to temat albo dla wróżki, albo dla elektryka na miejscu. Z odpowiednią wiedzą i sprzętem pomiarowym.
  • Poziom 8  
    Pytam, ponieważ nie wiem gdzie leży przyczyna - jedni mówią, że to niemożliwe i zmyślam (a światło i tak gaśnie...), inni, w że to wina latarni albo instalacji...
    Problem w tym, że wszyscy odsyłają mnie dalej do kogo innego... Elektrownia do elektryka, elektryk do tych od latarni albo do elektrowni...
  • Specjalista elektryk
    Witam.
    Kowalski2 napisał:
    Chyba różnicowoprądowy (nie znam się na tym) - główny w skrzynce wewnątrz budynku, druga skrzynka z licznikiem jest na zewnątrz i tam jest ok

Daj zdjęcie zabezpieczenia.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 26  
    Oczywiście tego który się wyłącza.
  • Poziom 26